Ni får gärna göra om min bil svart eller ngt! ! jag vill se hur d skulle kunna se ut! tack! eftersom jag själv itne fattar mig på dessa göra -om- bilder program man har hahah
Skulle gärna vilja ta bort stripesen och rosten:cool: så att hela blir i samma färg
Och sänka den lite fram så den blir jämnhög och på med lite vita LED ljus i det gröna i grillen så hade det vart jätteschysst!
Försökte men de gick inte för sig. råkade tabort dörrhandtag lister osv men men hoppas någon annan lyckas bättre. hade varit bättre om det varit en bättre bild
men de va ju värt ett försök iaf är lite ringrostig i ps har hållit upp i över 2 år.
Shit, vissa kan då verkligen sina program En annan kan knappt starta ps och vad allt nu heter Någon som har lust o göra nått fräckt med min bil? Bara o ta nån av mina bilder då jag inte vet vilken som är bra och sådär Mvh
nja! typ. hade tänkt hela vägen fram...nästan till reg.plåten om du förstår min mening?
Tjena! nu har jag gjort om den lite mer hoppas det vart bättre och lite som du ville ha det. högra sidan vart inte de bästa men vänstra vart kanon det är ju huvudsaken så du ser på ena sidan hur de kan se ut. tycker de skulle se skit snyggt ut på din volvo