Önskas fixas? - På med hjulen, ändra till semi-mattsvarta - Vit fälgstripe (gärna en med röd eller gul oxå) - Sänka lite lite, den ska ner typ 1-2cm till..
Kan nån trolla om min bil med guldiga fälgar även de med svarta fälgarna till antingen mred dessa dessa färger. vill se hur den ser ut med nån av färgerna
tjo! nån som är sugen på att "måla" fälgarna på min impreza. ska eventuellt spruta om dom till våren men vill se hur det ser ut först! emblemet i mitten ska vara i silver/chrome och fälgarna svarta eller vita!
Kan nån trolla om min bil med guldiga fälgar även de med svarta fälgarna till antingen mred dessa dessa färger. vill se hur den ser ut med nån av färgerna
tjo! nån som är sugen på att "måla" fälgarna på min impreza. ska eventuellt spruta om dom till våren men vill se hur det ser ut först! emblemet i mitten ska vara i silver/chrome och fälgarna svarta eller vita!
itne du men jag tänkte mer på bilens färg nån av dem 2 färgerna på min bil
ta gärna en bild med svarta fälgarna & en med de guldiga fälgarna så ja kan se hur fälgarna passar mot färgerna ja funderar på att lackera om bilen till
om någon har lust o hjälpa mig o phtoshopa så säg till:) vill ha bytt färg på bil och fälgar... skicka gärna ett pm då.. så skickar jag bild och färger.. mvh jim