Någon som har lust att göra min R vinge svart med t-gul läpp? har haft de innan, men har inte bilderna kvar o vingen sålde jag! vet inte om jag vill ha det igen så om nån vill va så vänlig så hade jag blitt glad!
neos om du har lust får du gärna leka lite med min bil med bilderna där och byta kjolpaket fälgar osv osv till något som du gillar.. hade vart fränt och se
Någon som har lust att göra min R vinge svart med t-gul läpp? har haft de innan, men har inte bilderna kvar o vingen sålde jag! vet inte om jag vill ha det igen så om nån vill va så vänlig så hade jag blitt glad!
tack neos! vingen va precis som jag mindes den, men dotz roadster blir det inte! snygga, men temat på bilen är gul svart! finns roadster i black med, men dom har kromad bana!
tack neos! vingen va precis som jag mindes den, men dotz roadster blir det inte! snygga, men temat på bilen är gul svart! finns roadster i black med, men dom har kromad bana!
Men såg du inte den med svarta rims som jag gjorde till dig?
neos om du har lust får du gärna leka lite med min bil med bilderna där och byta kjolpaket fälgar osv osv till något som du gillar.. hade vart fränt och se
någon som kan hjälpa mig att ta bort chromet som är rakt under lyktorna på pickupen min? vill ha de svart som bilen.. alltså det som är under strålkastarna och runt dimljusen, ej det som är bakom bågen.. sen är de fritt om någon vill modda nå mer fränt också!
ja precis.. blev inte så dumt att ta bort kromet.. bli nog lackering sen.. du vill inte testa att göra allt krom fram svart? så den bli hel svart fram förutom lysena typ..?
!! Drive Until You Loose Control, Then Drive A Little More !!