haha om ni e snälla så kan jag vara bussig o skicka ett par vingar layers o annat hahah'???
om du verkligen vill modda så ansträng dig.. det är inget man gör på 5min och största delen av tiden du modda rä bil är den tråkgia just att hitta delar som för de första är snygga.. och sedan sitter perfekt.. jag menar hur troligt är det med en jänke v8 i en disel merca med cross deklaer och en bakvänd vinge och en bakfälg som är ägg formad. sen kan ajg säga så här jag har lagt ner 1vecka på flera bilder jag gjort o ändå inte blivit nöjd o kastat skiten... men alltså.. ja förstår inte riktigt tycker du själv de ser bra ut dom bilderna du gjort?
nej det är inte poängen med denna tråd.. tråden är till för att folk som vill ha (sin) bil moddad i photoshop.. om jag skulle lägga in alla min moddningar kanske 200st.. verka rlite osmart
hmm för de första.. du är bäst hitils på photoshop här.. för de andra varför moddar du inte då själv.. för det tedje tråden heter "Gör om (MIN) bil-tråden"
nu tycker jag att många är på mb_freak Visst , bilderna är inte så bra och kritik är bra att få men de ni riktig känner kan ni skita att skiva.. Och många här är riktigt duktiga. te.x SpX
hmm för de första.. du är bäst hitils på photoshop här.. för de andra varför moddar du inte då själv.. för det tedje tråden heter "Gör om (MIN) bil-tråden"
Shit vad du va noga me allt då. Vf skulle man inte kunna sätt upp vilken bil som hälst för att alla ska ha nått att göra..
Ps. det är mycket svårare att modda andras bilar eftersom det e så dålig bild på de flästa.
Shit vad du va noga me allt då. Vf skulle man inte kunna sätt upp vilken bil som hälst för att alla ska ha nått att göra..
Ps. det är mycket svårare att modda andras bilar eftersom det e så dålig bild på de flästa.
VADÅ NOGA SHIT vad fan ere med dig? den här tråden är gjord för att personer ska få hjälp med att få sina bilar moddade så kommer du o vill ändra på hela trådens syfte när det fan redans finns en tråd jävel för dom som vill modda vad som helst varför går du inte bara till den o det är det du vill!?!?!? ffs
Förresten, mb_freak. Den där sierran såg ruggigt bra ut. Fint jobbat! Nu passar allting verkligen in, en liten detalj man kan tänka på bara är att de bilder man tar ifrån ska ha så lika storlek som möjligt!