Riktigt grym är du ehedman! Tack. Nu fick man en någorlunda tanke på hur det skulle kunna se ut .. Fast du glömde bakkjolen Du skulle inte ha lust o köra kittet på den här bildenhttp://www.garaget.org/?car=219697&image=2533731 så man ser framifrån? Det kanske är för svårt? :p
Riktigt grym är du ehedman! Tack. Nu fick man en någorlunda tanke på hur det skulle kunna se ut .. Fast du glömde bakkjolen ...
Tackar
Nej, faktiskt så sket jag i o slänga på bakkjolen. Hade "Sidokjolar S40N"-bilden som donator, och när jag lade över det på din så syntes typ ingen skillnad, då kändes det inte värt o fixa i ordning den..
Den här bilden var skitsvår för det var inte samma vinkel på bilderna, därav resultatet..!
PoNtazZ skrev:
Tack så mycket men jag tror nog att jag satsar på Ljud och inredning i vintre i stället så får exteriören vänta en sommar
Varsågod
Gör så du, alla förbättringar är ju bra, i vilken ordning man gör dem är upp till var o en, lycka till
Någon som skulle vilja göra något med den röda Hondan på min profil? Ni får använda vilken bild ni vill och göra vad ni vill med den. Behöver ni bättre bilder så säg till!
Någon som vill sätta dit ett par BBS RS fälgar på min Golf? Även sänka den, tona rutor, klarglas fram, tonade blinkers, lite camber och huv bh? Det är saker som jag planerat att göra med den så det hade varit roligt att se på ett ungefär hur det kommer se ut
Någon som vill sätta dit ett par BBS RS fälgar på min Golf? Även sänka den, tona rutor, klarglas fram, tonade blinkers, lite camber och huv bh? Det är saker som jag planerat att göra med den så det hade varit roligt att se på ett ungefär hur det kommer se ut
Okej då, bara för jag är så jäkla snäll idag Tog bort emblemet på grillen med!
(Saknar takräcke, breddade plåtisar, stretchdäck & en fet polering!)
Någon som skulle vilja göra något med den röda Hondan på min profil? Ni får använda vilken bild ni vill och göra vad ni vill med den. Behöver ni bättre bilder så säg till!