muuns skrev:
qaraqet skrev:
Stoner_fuzz skrev:
Det är ditt fel att resultaten ser ut som dom gör idiot, allas hade sett ungefär likadana ut med din skitbild tattare. vill du ha ett bättre bakgrundsbyte så kan du väl åtminstone gå ut och fota din bil i samma vinkel som donatorbilden???
Värst vad du tar i då bögjävel..Jag sa faktiskt att det blev bra bilder och ingen var direkt dålig.Tack för informationen att det är dålig upplysning på bilden.
Jag håller med Fuzz.. postas de en sån bild här i tråden orkar de flesta inte göra den för att bilden är astråkig att jobba med. Sen då de kommer en repost kanske nån bara slänger ihop något snabbt för att det ska slippa bli repostat igen.
Sen så när 2st gör samma bild som de vart nu är de ganska otrevligt att du säger att vissa var bättre och "inget namn nämnt" var sämre. Säg bara tack för att vi orkade fixa din bild, du behöver inte gnälla på att jag fixade en skitbild på ett par minuter. Jag ville bara va lite snäll å fixa de eftersom ingen orkade förra gången och jag sa till dig att du kunde fixa en bättre bild så du kan få en bättre helhet.
Jag förstår ju själv att Aznice som tog sig tid att markera bättre å så kom fram med ett bättre resultat, de e inget du behöver trycka upp i ansiktet på mig. Jag uppskattar att Aznice la ner mer tid så du fick en bättre bild för jag orkade inte.
sluta tjaffsa nu
inget o gräla över ett par bilder eller vad det nu gäller?
Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)