3126
Sök

Vilken dirtbike ska jag köpa?

35 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
Sitter och kollar runt på internet efter någon dirtbike att ha till sommaren. Jag vill inte ha någon billig kina utan nån "kvalitetshoj". Är det i såfall bättre att köpa nån begagnad dyrare modell? Vet att pitpro ska vara skapliga men vad finns det mer fär några märken? Vad ska man mer tänka på? Prisklass ca 6000kr

Mvh Per
Senast redigerat av tevn (9 april 2008)

Redlinefoto
259 Inlägg
9 april 2008
Tjenare! tycker du ska kolla inne på www.fiddy.se där kan du nog få många bra svar! nu va det längesedan jag körde å höll på med sånt men det är nog bättre att köpa en begagnad pitpro eller snakepit och va dom lite bättre nu heter...

ha det gött

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P

63 Inlägg
9 april 2008
ja åkte på en twspro grymmt nöjd med den hojen funka riktigt bra..men pitpro är med grymt bra vet flera som åkt på såna.men de är inge fel på ten7 med.så de är dom hojarna ja rekomenderar:D
Senast redigerat av myran_021 (9 april 2008)

TeeCeeracing.se

Galen
849 Inlägg
9 april 2008
köp en begade ten7 pitpro workz eller något annat av kvalite. Kina grejjerna är bara att slänga i sjön het värdelösa:/

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

9 108 Inlägg
10 april 2008
ten7 pitpro workz är bra skit som sagt, strax efter kommer DBR-1, Exxo och snakepit.

Sök