Kåken?...han får väl vård på en sluten anstalt o kosta skattebetalarna en massa pengar som alla andra som borde tvångs avlivas...sverige vet inte va straff e...
för jävla illa att sådant ska hända man blir ju ledsen, sånna människor borde inte få leva men dödstraff är för milt.... han borde få stå för svar hela sitt liv & lida..
mycket tragisk händelse detta... tyvärr kommer det alltid finnas sjuka människor i samhället som gör sånt här... nåt som är ännu mer tragiskt är när man läser alla inlägg om hur mördaren ska behandlas... VÄX UPP för helvete... 42 åriga mannen är troligtvis psykiskt sjuk och ska vårdas på rättspsykiatrisk avdelning... inget annat... vi i samhället är inte ett dugg bättre själva om han skulle dödas.. vem ger oss rätten att ta hans liv?
mycket tragisk händelse detta... tyvärr kommer det alltid finnas sjuka människor i samhället som gör sånt här... nåt som är ännu mer tragiskt är när man läser alla inlägg om hur mördaren ska behandlas... VÄX UPP för helvete... 42 åriga mannen är troligtvis psykiskt sjuk och ska vårdas på rättspsykiatrisk avdelning... inget annat... vi i samhället är inte ett dugg bättre själva om han skulle dödas.. vem ger oss rätten att ta hans liv?
Vård funkar inte på sånna idioter, dom blir aldrig friska. Isåfall skulle han inte upprepande gånger förgripit sig på andra..?
är man kapabel att kunna sköta sitt jobb, att klara sin vardag och ta en ung flickas liv så är man värd det. hade de varit närstående till mig som blivit mördad hade jag sketit i vad alla andra hade sagt jag hade behandlat han riktigt dålig, jag hade gärna suttit av fängelse straff för att få hämd på något som sårar familjen enormt pga att en gubbjävel inte kunde låta en liten tjej vara.
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Även kallad trosrunkarn! Många som jag jobbar med känner han och har jobbat med han. Deras citat i kväll efter jobbet * helvetes jävla idiot, å han har man jobbat med*