Mr_Xtrem skrev:
Skit i semeter ta bara en kort och lev på pasta o köttbullar så ska du se du får råd me både bromsar o fixa tak+motor till taket..
Ska se vad jag kan göra
Putteliten skrev:
Ser bra ut! Blev snyggt med Aeropaketet på med. Visste att jag valde rätt som köpte bil med manuell cab.
Tackar, tackar! Jo, elektronik e bra när det e helt o funkar. Har haft allvarliga funderingar på att plocka bort elprylarna men det e ju en modern bil där allt e hopkopplat så det va inte helt lätt o lösa.
Det handlar om dålig kvalite på delarna som stressats fram av GM
Men allt går o fixa
Har ju konverterat min bandare till en auxingång. Det funkar som adaptrarna gjorde för med ett kassettband med en sladd på man tryckte in. Att ha en sladd hängandes ut ser ju inte klokt ut så min sladd e ju lödad inne i maskinen o kommer ut bak på. Bandet jag sätter i e rensat på innehåll o ser bara till att maskinen startar.
Iaf.
Bandaren fick spel, som allting annat, o spottade ut bandet direkt när man satte i det. Irriterande.
Så i dag tröttnade jag o skulle se om det gick o göra rent nått med en topz o lite t-röd.
Naturligtvis tappade jag topzen som försvann in i bandaren. Fick ut den med en pincett igen.
Lätt irriterad på att inte se vad jag höll på med o att det inte ville funka tog jag en mejsel o körde in genom luckan o rakt i maskineriet. O se på... nu funkar den igen!
Ljudet ska få en uppgradering men jag har inte fått mina prylar jag beställde för evigheter sedan *grr*