Volvo 850, The Hunt For Perfection. Uppstartad, Mycket nya bilder 22 Mars!
Mitt första bygge, bilen som jag fick ta över när jag tagit körkortet. Skulle bli lite kjolpaket och fälgar till en början men det spårade ut :) Sluta med att bilen plockades ner till minsta skruv och mutter, allt kromades eller... Visa mer
Tänkte köpa också Angel eyes till min 850, är det "svårt" att byta strålkastare, tänkte mer hur man drar el osv? Kommer troligtvis lämna in bilen till verkstad ang ljusen. annars ser ditt projekt riktigt lovande ut!
Nej inte är det svårt att sätta dit andra lysen inte... Förmodligen passar inte kontakterna men de är ju bara att klippa av och sen "skarva" ihop med orginal sladdarna sen är de klart...Byta listen under lysena om du har gammla modellen bara...
Ja allt under bilen och alla delar skall jag lacka själv....Kommer att lämna in bilen för att lacka motorutrymmet bara... Själva underredet kommer att målas med hammarlack... Vill ha lite stryktållig färg under... Allt som går att ta bort tar jag bort sen blästrar jag de sen på med grundfärg och sen på med lack bara:)
Ja nu skall ´jag börja jobba mycket mera med bilen...Så nu hoppas jag på att de kommer upp mera bilder....Har varit lite seg på de på sistonde men när jag höll på att skrapa som värst så hände de inte så mycket och de var knappt mening att ta bilder men nu kommer de nog att flyta på lite bättre:)
Tänkte köpa också Angel eyes till min 850, är det "svårt" att byta strålkastare, tänkte mer hur man drar el osv? Kommer troligtvis lämna in bilen till verkstad ang ljusen. annars ser ditt projekt riktigt lovande ut!
Nej inte är det svårt att sätta dit andra lysen inte... Förmodligen passar inte kontakterna men de är ju bara att klippa av och sen "skarva" ihop med orginal sladdarna sen är de klart...Byta listen under lysena om du har gammla modellen bara...
Ja jag hoppas att det blir bra....
Okej, tack för hjälpen, kommer följa ditt projekt!