Klart att det är svårt att få ljudet in i coupén och bilen är ju inte väldämpad direkt. Men att byta bil är väl onödigt. Tänk på att du behöver ett bra framsystem för att subbasen ska framhävas också. Ett par 6.5:or i ett par väldämpade dörrar kan göra en hel del för subbasen.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Menar du BRL som säger att slutsteg kan brinna upp om dom inte ligger vågrät?
Ne men ja håller me om att de kanske va lite tyket svar men dom brukar ha ganska mycket humor där Iaf i Götebog Om du har en låda med reflexröret in i mitten av sätet så brukar det låta fin. eller sätter reflexröret/rören lite snyggt i hatthyllan så får du ut ljudet (borde få)
இஇஇ Man lär så länge man leker இஇஇ
Klart han gjorde det!! Men nu fanns det tre bokstäver med i inlägget som väcker folks intresse MDS! De flesta på detta forumet älskar att hata MDS! Hade killen skrivit tex Brl så hade folket fattat att han sa det med glimten i ögat.. Men det kan ha något med snittåldern på forumet att göra?? jag vet inte!
Schysst fransystem med 6,5" sen en bandpasslåda i skuffen går in i alla bilar med VVV. Alla bilar kan ha schysst ljud, det ligger bara olika mycket jobb bakom.
MDS perssonal är klippt värdelösa. Jag gick in för att kolla på en ny HU till bilen och då tog de fram den dyraste de kunde hitta trots att jag ska att jag bara ville ha en som räkte över sommarn "slit och släng" men då jag sa åt dem att den var en aning dyr så sa de åt mig att köper du inte den här så kan du lika gärna gå ut ur affären.
MDS perssonal är klippt värdelösa. Jag gick in för att kolla på en ny HU till bilen och då tog de fram den dyraste de kunde hitta trots att jag ska att jag bara ville ha en som räkte över sommarn "slit och släng" men då jag sa åt dem att den var en aning dyr så sa de åt mig att köper du inte den här så kan du lika gärna gå ut ur affären.