2826
Sök

Levt ut mina fantasier idag :)

Teddan
2 495 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
Javisst idag så har man levt ut sina våta drömmar ordentligt.

för några veckor sedan så bokade jag en provkörning av en Lexus IS F.
Ni som läser bilsport vet vad det är för bil, ni andra -det är en M3-killer...

Så dagen till är så kommer min bror och hälsar på som oxå är extremt bilintresserad.
Vi ställer skutan mot lexus/toyota i Lidköping
där står den och väntar på oss, får en trevlig genomgång av bilens funktioner och vägegenskaper av den mycket trevliga säljaren.

efter 2timmars körning med den på fina vägar och en runda ut till läcköslott så ansåg jag provturen avslutad.
Bilen var underbar och vi kan ju säga så mycket som att en säljare räknar febrilt på inbytespriset på min cayenne 
Det återstår dock att se om vi kan enas.

på vägen hem så möter jag en helt ny S8 och någon i den där bilen hälsar på mig  ....
va fan tänkte jag det är ju han den där säljaren på björstigs , brorsan bara vrålar -är det en demobil så vänd och åk efter den skall vi KÖRA...

sagt och gjort brorsan springer (fel sagt kanske då han har MS men snabb var han) in i hallen och undrar om det är en demobil.
-självklart svarar säljaren och undrar om vi vill prova den, vid detta laget så har brorsan nästan startat bilen och åkt..
Men tyvärr så var S8an upptagen så vi fick börja med en Ny S6 AVANT V10 -08 .
När vi kom tillbax så stog den där , i med nyckeln och bang olufsen diskanterna åkte upp ur instrumentbrädan , trycker på startknappen och alla 10cylindrar drar igång..
ja hur den är att köra.... ja den är underbar , listpriset på prov-exet var 1,3miljon

så vad skall vi säga , har min fredag varit underbar eller ????

Ps brorsan är nu hemma och försöker övertala sin fru till att byta bil, han bara avguda S8an d.s

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

283 Inlägg
18 april 2008
Låter fint det..lagom fredag smile...tur att man jobbar på audi så man har fått köra / får köra dom modellerna ( utom Lexusen såklart ) o r8 o RS modellerna o så till "vardags" big_smile

Teddan
2 495 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
Paddee636 skrev:
Låter fint det..lagom fredag smile...tur att man jobbar på audi så man har fått köra / får köra dom modellerna ( utom Lexusen såklart ) o r8 o RS modellerna o så till "vardags" big_smile

hehe ... ja du har tur du wink

men känner jag brorsan rätt så ramlar det snart in en ny S8 på hans gård

DFFL
9 020 Inlägg
18 april 2008
Tss, vilket trams.
Jag har kört Ferrari F40 och Ford GT test car idag.

(Visserligen på GT5p, men det räknas väl? :S)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 302 Inlägg
18 april 2008
r-ted skrev:
Javisst idag så har man levt ut sina våta drömmar ordentligt.

för några veckor sedan så bokade jag en provkörning av en Lexus IS F.
Ni som läser bilsport vet vad det är för bil, ni andra -det är en M3-killer...

Så dagen till är så kommer min bror och hälsar på som oxå är extremt bilintresserad.
Vi ställer skutan mot lexus/toyota i Lidköping
där står den och väntar på oss, får en trevlig genomgång av bilens funktioner och vägegenskaper av den mycket trevliga säljaren.

efter 2timmars körning med den på fina vägar och en runda ut till läcköslott så ansåg jag provturen avslutad.
Bilen var underbar och vi kan ju säga så mycket som att en säljare räknar febrilt på inbytespriset på min cayenne 
Det återstår dock att se om vi kan enas.

på vägen hem så möter jag en helt ny S8 och någon i den där bilen hälsar på mig  ....
va fan tänkte jag det är ju han den där säljaren på björstigs , brorsan bara vrålar -är det en demobil så vänd och åk efter den skall vi KÖRA...

sagt och gjort brorsan springer (fel sagt kanske då han har MS men snabb var han) in i hallen och undrar om det är en demobil.
-självklart svarar säljaren och undrar om vi vill prova den, vid detta laget så har brorsan nästan startat bilen och åkt..
Men tyvärr så var S8an upptagen så vi fick börja med en Ny S6 AVANT V10 -08 .
När vi kom tillbax så stog den där , i med nyckeln och bang olufsen diskanterna åkte upp ur instrumentbrädan , trycker på startknappen och alla 10cylindrar drar igång..
ja hur den är att köra.... ja den är underbar , listpriset på prov-exet var 1,3miljon

så vad skall vi säga , har min fredag varit underbar eller ????

Ps brorsan är nu hemma och försöker övertala sin fru till att byta bil, han bara avguda S8an d.s

Låter som en riktigt bra fredag smile
Hoppas förhandlingen på din cayena går bra.

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
18 april 2008
Skulle inte banga.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Saabvilde!
1 708 Inlägg
18 april 2008
Ja..Vissa har det gött wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Teddan
2 495 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Ja..Vissa har det gött wink

Ja en del har ju det tongue

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
18 april 2008
Fy fan!! Måste ha varit ganska skönt?? big_smile

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Teddan
2 495 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
golfarn_nr1 skrev:
Fy fan!! Måste ha varit ganska skönt?? big_smile

ja dom var underbara , skönast åkte man så klart i S8an men sportigast var ju lexusen big_smile

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
18 april 2008
Inge avundsjuk.... tongue

Teddan
2 495 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
Snoppen skrev:
Förra fredan uppfyllde jag en dröm, high fivade med en polare samtidigt som jag hade min snopp i en tjejs stjärt och han hade sin penis i samma tjejs mus.. de du.

HAHAHAHAHAHAHA

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
18 april 2008
Snoppen skrev:
Förra fredan uppfyllde jag en dröm, high fivade med en polare samtidigt som jag hade min snopp i en tjejs stjärt och han hade sin penis i samma tjejs mus.. de du.

Oj så roligt.... neutral

20 Inlägg
18 april 2008
Snoppen skrev:

klockrent! big_smile

Nu kan den här tråden läggas ner det där slår ju ingen big_smile

543 Inlägg
18 april 2008
golfarn_nr1 skrev:
Snoppen skrev:

Oj så roligt.... neutral

det värsta eventuellt bästa, är att det är sant också. neutral

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

20 Inlägg
18 april 2008
Snoppen skrev:
golfarn_nr1 skrev:
Snoppen skrev:

Oj så roligt.... neutral

'
Sedär ja. Är det du som är Hyland på FB eller? med tanke på din signatur.

543 Inlägg
18 april 2008
Nystrom skrev:
Snoppen skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Oj så roligt.... neutral

'
Sedär ja. Är det du som är Hyland på FB eller? med tanke på din signatur.

Nej faktiskt inte, jag är en helt annan förmåga. Har ett utav hans uttalanden på signaturen enbart för att jag tycker det är så jävla roligt skrivet!

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Teddan
2 495 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
viccoA skrev:
Låter kul!
IS-F är inte fel. smile

Nej den var verkligen kul, riktigt underhållande bil

644 Inlägg
18 april 2008
Snoppen skrev:

Bögfasoner....     lol

Sök