jag har som sagt en audi gt coupe quattro -85 med ett skumt fel... den varvar inte mer än 4500 har bytt rotor och lock tändstift bensin pump filter bränsle relä och det är inte tänningen för det bryter inte strömen vid tändspolen.
jag har som sagt en audi gt coupe quattro -85 med ett skumt fel... den varvar inte mer än 4500 har bytt rotor och lock tändstift bensin pump filter bränsle relä och det är inte tänningen för det bryter inte strömen vid tändspolen.
men det går att göra ringar ändå
om jag inte minns helt fel så sitter ju varvstoppet på rotorn i den motorn.
har varit med om att en liten fjäder i den gett upp å fått nerflyttat varvstopp.. byt till en rotor utan varvspärr så ska det nog funka..
jodå det är en lite fjäder där på org rotor men jag har redan bytt rotorn till en ike brytande... går hur bra som hellst men vägrar varva över 4700 nån annan ide ?? har även bytt styrenheten till det brytarlösa
jag tror att jag har hittat felet bryggade bränsle rälet och vips så varvade den 7500 frångan är bara varför... jag får göra som ford sätta dit volvo grejor så det funkar