2198
Sök

Inför: IDAG Skåne Crazy Tour 2008 - Samling vid Ribban 14.00

SkenLaddRacing
159 Inlägg
15 juli 2008
jag tycker att vi försöker vara i åhus vid middagstid på sön, roliggast att glida geom en stad som är proppad tongue

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!

2 Inlägg
15 juli 2008
Jag måste hoppa av sammt schwerdfeger. efter som pengarna tog slut nu när vi var på gatebil i norge:(

Peugeot 406 V6

7 Inlägg
15 juli 2008
Tänkte fråga om ni gör något stopp i Ystad eller ni glider bara igenom? hade varit skoj o hängt på en bit iaf. Jag tror inte någon annan kör rx-8 heller? Ajja låter ball med touren iaf!

SkenLaddRacing
159 Inlägg
15 juli 2008
vart är samlingspunkten innan starten ?big_smile

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!

Photographer
102 Inlägg
15 juli 2008
När och var kommer ni vara i landskrona?! PM gärna tack!!

601 Inlägg
15 juli 2008
Digital_Kicker skrev:
jaså är vi väntade!, hehe nice! Är det så dött i Hässleholm?

När beräknas ni va i hässleholm? Kan ju hålla lite streetrace ute på industriområdet  hlm om folk törs plåga sina bilar tongue

Annars kanske alla kan samlas vid Finjasjöns parkering å ställaut å grilla lite? Men ni skulle kanske grilla å sånt i Åhus?

22 Inlägg
15 juli 2008
de brukar vara rejs på industrirakan i kstad varje helg så de är de säkert på lördag oxå

Rasmus Nilsson

3 722 Inlägg
15 juli 2008
till alla: Vet tyvärr inte samlingsplatsen! Men kommer upp såfort kajlie sitter vid en dator med internet uppkoppling.

Eftersom det är 16.00 i malmö så lär vi va i landskrona runt 17.00. Är ju utställning i Landskrona! Vem höll i den??? Helsingborg ska vi va senast kl 20.30 så att vi kan ställa ut på VSCM. Ihelsingborg stannar vi väl till kl 21.30-22.00.

Som sagt Samlingsplatsen kommer upp innan tor får vi hoppas, annars tar jag initiativet i egna händer och så bestämmer vi upp en samlingsplats, om det nu blir så att Kajlie ej skrivit något!. Kom ihåg att ni som ej hämtat era dekaler, kom i god tid innan starten så att ni kan få på dom!!!.

Reservdansk
6 271 Inlägg
15 juli 2008
*Stressar som fan* Måste få tag i en jäkla huvudcylinder till kopplingen! Går på semester på torsdag. Alltid nåt som jäklas smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

3 722 Inlägg
15 juli 2008
TurbOla skrev:
*Stressar som fan* Måste få tag i en jäkla huvudcylinder till kopplingen! Går på semester på torsdag. Alltid nåt som jäklas smile

nej fan. kom inte med sånt nu!, du ska med!

Reservdansk
6 271 Inlägg
15 juli 2008
Jo, men om jag går på semester på torsdag, så har jag torsdag och fredag att fixa bilen. smile Det är det jag menar.

Men det börjar bli tajt med tid nu! big_smile

3 722 Inlägg
15 juli 2008
TurbOla skrev:
Jo, men om jag går på semester på torsdag, så har jag torsdag och fredag att fixa bilen. smile Det är det jag menar.

Men det börjar bli tajt med tid nu! big_smile

du skrev ju innan att bilen va fixad!

3 722 Inlägg
15 juli 2008
ALLA! Missa nu inte starten nu på Fredag!!!!

Reservdansk
6 271 Inlägg
15 juli 2008
Japp, motorn går och allt! Men så skulle vi bara lufta kopplingen, så skulle det varit att rulla ur garaget.

Men efter 2 kvällar och 9 timmars jobb med försök av luftning av koppling, nerplockning av huvudcylinder, ihopsättning, och 2 bars laddtryck i oljebehållaren får vi fortfarande inte kopplingen till att fungera. hmm
Men det är bara att byta cylinder och lufta kopplingen, så blir det till att köra rundan varligt, bilen har gått varm 20 minuter och inte rullat en meter sen renoveringen. smile

3 722 Inlägg
15 juli 2008
AcFreaker skrev:
Digital_Kicker skrev:
jaså är vi väntade!, hehe nice! Är det så dött i Hässleholm?

När beräknas ni va i hässleholm? Kan ju hålla lite streetrace ute på industriområdet  hlm om folk törs plåga sina bilar tongue

Annars kanske alla kan samlas vid Finjasjöns parkering å ställaut å grilla lite? Men ni skulle kanske grilla å sånt i Åhus?

självklart ska vi plåga bilarna lite också. Men nämn inte ordet streetrace, du vet att att farbror blå kollar här inne

3 722 Inlägg
15 juli 2008
TurbOla skrev:
Japp, motorn går och allt! Men så skulle vi bara lufta kopplingen, så skulle det varit att rulla ur garaget.

Men efter 2 kvällar och 9 timmars jobb med försök av luftning av koppling, nerplockning av huvudcylinder, ihopsättning, och 2 bars laddtryck i oljebehållaren får vi fortfarande inte kopplingen till att fungera. hmm
Men det är bara att byta cylinder och lufta kopplingen, så blir det till att köra rundan varligt, bilen har gått varm 20 minuter och inte rullat en meter sen renoveringen. smile

hmm, låter ok. Varför ej testad? gå ut nu och kör lite. smile. måste va fullt operativ till fredag ju! Tänkte på en grej, alla ni som är från HBG och oavnför hbg, vi kan sammköra ner till malmö.

Reservdansk
6 271 Inlägg
15 juli 2008
I alla fall farbror Chrizz. smile

Men det finns ju lagligt streetras. smile

3 722 Inlägg
15 juli 2008
TurbOla skrev:
I alla fall farbror Chrizz. smile

Men det finns ju lagligt streetras. smile

blackrace ja, inte street. Nej men allvar, snuten surfar här inne

Elektriker
1 138 Inlägg
15 juli 2008
varför säger du fredag helatiden? e väll ändå den 19=lördag vi ska sammlas..
yes alla från hbg typ o där omkring kan ju köra tillsammans ner. låter som en riktigt bra idé.
börjar riktigt dra ihop sig.. blir att vaxa fälgarna och börja bygga ihopa baslådan imorgon så de funkar tills lördag:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

3 722 Inlägg
16 juli 2008
daajvid skrev:
varför säger du fredag helatiden? e väll ändå den 19=lördag vi ska sammlas..
yes alla från hbg typ o där omkring kan ju köra tillsammans ner. låter som en riktigt bra idé.
börjar riktigt dra ihop sig.. blir att vaxa fälgarna och börja bygga ihopa baslådan imorgon så de funkar tills lördag:D

ja haha menar lördag

Sök