Tjena! Vi kommer inte kunna vara med från start eftersom vi är mitt uppe i ett husköp och måste träffa mäklaren imorgon vid 13-tiden. Men vi hoppar isf på karavanen i Kristianstad och följer med ner mot Ystad. Hoppas detta går bra. Mvh Alex & Mari Carkings Kristianstad
Vi kör inte från malmö förrens tidigast 16:00 hade varit skojj om du hade hunnit dit
ribban är västra hamnen, dem nybyggda husen vid turning torso om jag inte har fått det om bakfoten:D
Nu blev jag fundersam, är det vid ribban (ribersborg) eller vid västra hamnen vi ska träffas?? Måste väl vara vid kallbadhuset typ, är det är stora gräsytor man kan vara på, om vi un skulle grilla, tror ja knappast vi får intill turning torso haha..
Verkar intressant.. frågan är om man skulle ta och anmäla sig, Men hur funkar det egentligen? Bara kör vi runt skåne eller? och vart ska man sova i åhus? ;p
Aleck, du får guida mig med din jädrans GPS. Jag försökte hitta på Väla i Helsingborg i torsdags, när jag letade efter returbilen, men snurrade fan runt i en timme innan jag kom på att jag var på fel sida motorvägen, tack vare Eniro hittade jag rätt igen.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet