2438
Sök

Turbo 16T ??

5 710 Inlägg
28 april 2008
#21
torpis skrev:
Jonas på ChipCenter har nog Iveco element kvar än, dock behöver du svetsa egna gavlar på dem, så säkerligen dyrare än KL raceing, dock kyler den 600hk utan bekymmer...
IVECO var  ju det som "gällde" innnan "kina-import-boomen".....grymt bra kyl men ett "kina" ligger nog inte långt efter.
Hade jag byggt en ny bil idag hade jag inte ens funderat på något annat än en vettig kina-IC.
Gav dessutom 4500kr för mitt....o då är det den lilla varianten.....men det var ungefär så de kostade.

MVH Jonas
..............

Forummoderator
10 576 Inlägg
28 april 2008
#22
jonTe skrev:
Gav dessutom 4500kr för mitt....o då är det den lilla varianten.....men det var ungefär så de kostade.
ja det är nog ungefär i linje med vad jag minns, 1500 för cellapketet + svetsning...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

1 808 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
#23
torpis skrev:
Jonas på ChipCenter har nog Iveco element kvar än, dock behöver du svetsa egna gavlar på dem, så säkerligen dyrare än KL raceing, dock kyler den 600hk utan bekymmer...
Men duger inte en IC från KL då yikes ska ju trots allt int ha mer än 300hk i bilen ju yikes

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

116 Inlägg
15 maj 2010
#24
bara för att tillägga så hittar du även 16T på 850 R man.

Frippe

1 808 Inlägg
15 maj 2010
Trådstartare
#25
Frippe1 skrev:
bara för att tillägga så hittar du även 16T på 850 R man.
haha har du lite å göra så du letar på en 2 år gammal tråd tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.


Sök