När jag ska dra på vid ungefär 3500 varv så vill inte turbon gå igång, bara ibland. När jag kör normalt och släpper gasen och gasar till igen så "hackar" sig bilen fram i någon sekund innan den går normalt igen...
Hade en 98a audi a4 med 1.8t å det var luftmasse mätaren som var skurken för mig.. pröva dra ur kontakten till den å kör så en stund.. om den beter sig likadant då så vet du vart du har felet..
Låter som luftmassemätare faktiskt. Annars är det rätt vanligt att en av kablarna till magnetventilen lossnar (eller trasig ventil) och bilen beter sig som du beskriver.
Ja då låter precis som LMM. Haft samma problem med min 1.8t Goffe. Kan funka att bara rengöra LMM gorde det på min, i snart 8mån har jag inte haft problem med den sen jag gjorde rent den faktiskt
Ja då låter precis som LMM. Haft samma problem med min 1.8t Goffe. Kan funka att bara rengöra LMM gorde det på min, i snart 8mån har jag inte haft problem med den sen jag gjorde rent den faktiskt
00ans passat har ingen tråd utan en plasthistoria med en skiva innuti som kan bli smutsig, testa rengöra med bromsrengörning eller liknande typ bara spruta in och sen tryckluft "på egen risk såklart"