Lackat den långa listen och de som sitter runt radion Så fult till röd inredning men den är ju borta snart
Här behövs det putsas upp, jag tvättade av bland annat ventilkåpan så den ser ju okej ut nu och sen började jag slipa lite på bokstäverna men ledsnade rätt fort, men jag ska lacka om skiten tänkte ja och lite annat någon helg
Lackade bara den listen vit för att jag var osäker på om klarlacken skulle räcka Men jag ska lacka resten nästa helg. Lackade även skärmblinkersen men de vart inte så snyggt så ska köpa ny. Men om man inte testar så vet man inte
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Nu är lekfälgarna på Kan åka och leka på grus utan att få dåligt samvete numera När däcken är slut så ger jag bort fälgarna till någon som vill ha, finns bara 2 st dock
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.