Helt okej bilder .. Nu säger ja inte att jag är bättre men ja hade nog gärna sett att du varierade lite mer vinklar kanske.. många av bilderna är identiska till vinkeln.. Men det är ju jag det
Helt okej bilder .. Nu säger ja inte att jag är bättre men ja hade nog gärna sett att du varierade lite mer vinklar kanske.. många av bilderna är identiska till vinkeln.. Men det är ju jag det
Ska tänka på det till nästa gång Tack för tips ^^
tycker nog att det e bäst att ha samma vinkel om man fotar många bilar och bara får en bild per bil... men det e ju jag
Härlig bilträff, hoppas verkliten det blir av en till.. Tråkigt bara de där med snuten, de kunde väl låta oss få ha kul En gång i alla fall.. haha!! Jaja, så är det.
det va jättekul Men synd att polisen kom vid kl 22 efter att den vit 945 stog å brunar som man fick inte göra . Men annas jättekul och det var kul att åka lite i karlstad å crusa Fina bilder du har tage Baebis
Ni måste haft de grymt kul blev grymt sugen på dra till nästa träff ska bara får klart kärran hihi e enna lite jobb men kan ju hoppas att hon blir klar ;P
Det skall vara lågt, bräddade plåtisar och gött ljud.
Det skall vara VW Das Auto. Sketchys Racing Team.