Blev så glad igår för jag hade så extremt tråkigt hemma. Satt i stort sett bara å rullade tummarna då jag kom på... "fan ja, träff i uddevalla idag!" Så jag åkte ned till spolgaraget och tvättade iaf av den extremt sketna 740 och åkte hem... sedan gick jag in på garaget och såg att jag tog fel på en HEL vecka.
Som om detta inte skulle urarta och leda till Fröland...jo tjena...Tiderna är som gjorda för det
Går det inte lägga det tidigare på dagen?
Vart du åker är ditt val... Jag tänker inte åka till Fröland iallafall! Tror de flesta kan ha svårt att komma tidigare med tanke på jobb etc. Dessutom är torp inget trevligt ställe under fredagshandeln.
Blev så glad igår för jag hade så extremt tråkigt hemma. Satt i stort sett bara å rullade tummarna då jag kom på... "fan ja, träff i uddevalla idag!" Så jag åkte ned till spolgaraget och tvättade iaf av den extremt sketna 740 och åkte hem... sedan gick jag in på garaget och såg att jag tog fel på en HEL vecka.
Dubbelsuck!
Bara att ställa i garaget med pyjamas så är den klar till nästa helg.. eller så gör man allt igen
Dubbelsuck!
Bara att ställa i garaget med pyjamas så är den klar till nästa helg.. eller så gör man allt igen
Hehe, det är ju inget utställningsskick på den, så noga är det inte. Men tvättas kommer den nog att göra iaf. Försöker att tvätta bilen 1-2 gånger per vecka beroende på hur sketen den är.. Försöker sköta den gamle brukistraktorn
Ska eventuellt nästa vecka byta grenrör, olja & filter och lite annat på PVn, så kanske, kanske dyker upp med den Får se vad det blir för något.
Någon av dessa tre blir det: 740GL PV 544 9-3 Turbo-X
Har fixat en snubbe som till 99% kommer leda crusingen. Finns det någon annan som är intresserad av att ta täten ifall det mot alla odds skulle skita sig.
Nja jag tror inte heller att jag ska börja vela i täten. Kan inte uddevalla så bra så säkerligen kommer jag bröta in på enkelriktade gator, eller ut på landet.
Ickebefintligt lokalsinne säger att det inte är ett updrag för mig.. hehe Beror visserligen på hur många vi blir, men att fota i anslutning till bron kan ju vara rätt häftigt.
Har fixat en snubbe som till 99% kommer leda crusingen. Finns det någon annan som är intresserad av att ta täten ifall det mot alla odds skulle skita sig.
Känner att jag inte är rätt man för det uppdraget
Min Nissan startade jag upp förra helgen å det är inte så mycket kvar på den så är det så att den rullar å allt funkar så kikar ja självklart ut till Er! Hade vart skit kul att träffa några härifrån!