3904
Sök

någon som gjort någon riktigt lång burn?

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
29 april 2008
tror en av dem längsta burnisarna är gjord på båge..... tror det va typ 1 km.... var över västerbron som jag inte missminner mig helt fel

Team Insane Racing

The one and only
1 091 Inlägg
29 april 2008

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

4 554 Inlägg
30 april 2008
hitta ett av klippen [video]http://www.garaget.org/video/iwk4lsuwnz25[/video]

7 100 Inlägg
30 april 2008

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 118 Inlägg
30 april 2008

haha klockrent lol

D.i.l.l.i.g.a.f

The one and only
1 091 Inlägg
30 april 2008

Men inte var den så lång inte wink

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
30 april 2008
En riktig burnout ska göras med bägge drivhjulen... Eller alla fyra. Annars spelar det ingen roll hur lång/kort den är.
Längsta "dubbeln" jag har gjort med en av mina bilar var 22,4 meter med Primeran.. tongue
Var ju bara tvungen att mäta också. Blev väl lite småspår efter bakdäcken också, (handbroms) men de räknade jag inte med.
Lovar att Volvonissarna i byn blev förvånade när den var värre än deras.. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

670 Inlägg
30 april 2008
Irmscher Vectra skrev:
En riktig burnout ska göras med bägge drivhjulen... Eller alla fyra. Annars spelar det ingen roll hur lång/kort den är.
Längsta "dubbeln" jag har gjort med en av mina bilar var 22,4 meter med Primeran.. tongue
Var ju bara tvungen att mäta också. Blev väl lite småspår efter bakdäcken också, (handbroms) men de räknade jag inte med.

Bägge drivhjul eller inte, sålänge det ryker och luktar brännt gummi är det en burn enligt mig. Sen att det ser lite bättre ut när den släpper på bägge är väl en annan sak.
Bästa burnen jag sett var en kille som burnade med en audi 80 cab....trodde han. Det var kopplingen som rök big_smile

Mvh Daaanyy

4 554 Inlägg
30 april 2008
daaanyy skrev:
Bästa burnen jag sett var en kille som burnade med en audi 80 cab....trodde han. Det var kopplingen som rök big_smile

fast då va de ju ingen burn^^

670 Inlägg
30 april 2008
loudness skrev:
daaanyy skrev:

Haha sant...men jävligt skoj att se smile Luktade ju jävligt gott efteråt också....i love the smell of lamell in the morning big_smile

Mvh Daaanyy

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
30 april 2008
bmx skrev:
golfarn_nr1 skrev:
Typiskt för Volvofolket....

hehe håller med tongue

det är ju för att inte ni KAN burna..(avundsjuka kallas det tror jag)

No Shame Racing Crew

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
30 april 2008
daaanyy skrev:
Irmscher Vectra skrev:

Bägge drivhjul eller inte, sålänge det ryker och luktar brännt gummi är det en burn enligt mig. Sen att det ser lite bättre ut när den släpper på bägge är väl en annan sak.

Jo, det är klart. Det ser ju coolare ut när det drar loss bägge. smile Är coolare också. Ser bara illa ut om en snygg Camaro t.ex vrålar iväg med ett virvelmoln av gummirök från höger bak.. tongue

Såg också en rejäl "burn" som föraren trodde. Det slutade med att han parkerade sin 16v 740 utanför festlokalen när kopplinge rök som värst. Dröjde inte länge förrän hela bilen stod i lågor. big_smile
Har bild på den.. Fan va jag skratta. Han såg så stolt ut när han hade lagt en lååång burn, men det var inte däcken.. haha.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
30 april 2008
sebbe666 skrev:
bmx skrev:
golfarn_nr1 skrev:
Typiskt för Volvofolket....

hehe håller med tongue

Kan o kan... Känner  inget behov av o göra de lol

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

The one and only
1 091 Inlägg
30 april 2008
loudness skrev:
daaanyy skrev:

Kopplingsbörn? cool

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
7 100 Inlägg
30 april 2008
golfarn_nr1 skrev:
sebbe666 skrev:
bmx skrev:

hehe håller med tongue

Kan o kan... Känner  inget behov av o göra de lol

precis! vi är smart nog att spara på våra däck tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Livsnjutare (ibland å på helgerna)
228 Inlägg
30 april 2008
men att folk bara orkar bry sej.. det finns de som vill å kan börna å de som tycker det är jätte fjantigt..
värt å tjata sönder en tråd om långa börnar, med om det är bra/kul/roligt/fjantigt og så vidare..

det finns som sagt folk som gör däck hela dagarna å det är upp t oss som tycker det är roligt med svarta
spår att se t att de kan få pension nån gång.!.!.

ps är nån i närheten av storfors/värmland. hojjta t så tar vi ett redigt börn kalas!

4x4 is tha shit!

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
30 april 2008
Tycker det är " Manligare " när skitklena bilar kan börna för fullt smile
Utav en bil me 300häst så vet man ju redan vad den kan göra wink

C H E V R O L E T <3

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
7 maj 2008
Jag kan också denna va inte så lång men det va inte sträckan heller

http://www.garaget.org/video/jmgwx56ihoox