Jag och 2 tjejkompisar ska dit. Åker på fredagen, blir den första bilträffen jag åker på med min bil. Hur pass tidig ska man va på fredagen för att inte hamna allra längst bort? och vart ska man för att köpa festivalbiljett och campingplats?
Vi kom dit på fredagen förra året och då kom vi på campingen längst bort, en polare åkte dit med några andra och var där torsdag natt, dom var en av dom sista som kom in på dom campingarna som låg närma, sen var det längst bort som gällde har jag för mig.
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Camp åpner kl 10 på torsdag, og er åpen 24h ! Svenske og norske penger er på samme nivå, dvs 200SEK og 200NOK går for det samme.
Finns ingen kart på campene utenom i programmet for 2008. Skal se om jeg kan finne ut hvor lenge på døgnet bussene går mellom campene.
OM det blir som i fjor, blir det "ventecamp" ved innkjøringen for de som har kommet før torsdag da campene åpner, og man vil fylle opp campene deretter. I fjor var det godt med folk allerede på onsdag.
camp 4 bodde jag på förra året.. mycket bättre tyckte jag, inte så mycket lera och när man skulle sova var det "lagom" oväsen. så det bli Camp 4 i år med