4119
Sök

Eftersnack: Gatebil 2008 Rudskogen i Juli! 11-13/7

236 Inlägg
7 juli 2008
Anna_ skrev:
ergoproxy skrev:
Hur e det smidigast att ta sig dit? vilken väg?

Från Jönköping bör det vara Trollhättan/Uddevalla och sen E6 rätt upp till Sarpsborg innanför norska gränsen. Vid Sarpsborg svänger ni mot Rakkestad och följer Gatebils skyltning. smile

ah okej, tack! smile

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo

236 Inlägg
7 juli 2008
Biiaatchen skrev:
ergoproxy skrev:
Samåkning från Jönköping eller på vägen någon? Torsdagen eftermiddan. Inga tjejer från garaget som ska dit?

Jo jag och några till tror vi.. om intevädret skiter sig tongue

Vi drar i vilket väder det än blir, så säg till när ni vet om ni ska med ^^

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo

392 Inlägg
7 juli 2008
de står ju att man måste ha event biljett för att komma in på campingen, men om vi drar dit på torsdag, gör det nåt om man barra köper biljett för lör-sön eller måste jag köpa den dyra biljetten  då???

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
231 Inlägg
7 juli 2008
ergoproxy skrev:
Biiaatchen skrev:
ergoproxy skrev:
Samåkning från Jönköping eller på vägen någon? Torsdagen eftermiddan. Inga tjejer från garaget som ska dit?

Jo jag och några till tror vi.. om intevädret skiter sig tongue

Vi drar i vilket väder det än blir, så säg till när ni vet om ni ska med ^^

Som de ser ut just nu avvaktar vi till onsdag och ser hur vädret blir, men åker vi så åker vi tors eftermiddag smile

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..

Livsnjutare
31 Inlägg
8 juli 2008
Hur kommer det sig då att när jag växlade in 2000kr svenska pengar, så fick jag 1600 Norska ungefär..
Kan du förklara det om du nu tror att dom e lika värda.. Är du 100% säker på detta..
Kan man handla för svenska pengar inne på området, eller gäller det bara vid entrén??

Ja, så tror jag att det är..

KHRacing
8 juli 2008
livet__leker skrev:
Hur kommer det sig då att när jag växlade in 2000kr svenska pengar, så fick jag 1600 Norska ungefär..
Kan du förklara det om du nu tror att dom e lika värda.. Är du 100% säker på detta..
Kan man handla för svenska pengar inne på området, eller gäller det bara vid entrén??

På banken skiljer det sig såklart ...

men på Gatebilträffen har arrangörerna bestämt att värdet skall vara samma på valutorna

Alltså hade du inte behövs växla.

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
8 juli 2008
De sa till oss skrattande att vi tjänar en del på att handla svenska pengar hehe

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Livsnjutare
31 Inlägg
8 juli 2008
KHRacing skrev:
livet__leker skrev:

På banken skiljer det sig såklart ...

men på Gatebilträffen har arrangörerna bestämt att värdet skall vara samma på valutorna

Alltså hade du inte behövs växla.

Okej.. Men då växlar jag tillbaka min pengar idag då.. Vill ju komma så billigt undan som möjligt..
Så om jag ska köpa en laddtrycksmätare på gatebil.. Kan jag bara hosta fram Svenska papper..
Låter juh helt jävla underbart.. Kan jag lita på detta???

Tack för all hjälp

Ja, så tror jag att det är..

1 043 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
jag åker rakkestad vägen jag.. Årjäng -> Rakkestad.. smile 20mil för mig blir det.. fin väg vid gränsen också! smile

Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
231 Inlägg
8 juli 2008
axza skrev:
jag åker rakkestad vägen jag.. Årjäng -> Rakkestad.. smile 20mil för mig blir det.. fin väg vid gränsen också! smile

Blir de bara du från karlstad lr??hmm

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..

DK - Drift King
37 Inlägg
8 juli 2008
På fredags morgon bär det iväg...har inte mer än 9 mil dit så smile Nån mer ifrån "Västkusten" som skall åka upp Torsdag natt eller Fredag morgon? Kan ju ta följe..

6 Året i rad nu ! Gatebil Ruudskogen är det grymmaste i motorväg!

"Ju mer jag lär mig om kvinnor, ju mer älskar jag min bil"

57 Inlägg
8 juli 2008
Volvoludde skrev:
På fredags morgon bär det iväg...har inte mer än 9 mil dit så smile Nån mer ifrån "Västkusten" som skall åka upp Torsdag natt eller Fredag morgon? Kan ju ta följe..

6 Året i rad nu ! Gatebil Ruudskogen är det grymmaste i motorväg!

HAHA BÄRPLOCKARN:::: jo jag ska nog upp på torsdag kväll.. blir några från stenungsund å tjörn..

erlandsson orkar inte.. han e för slö..

DK - Drift King
37 Inlägg
8 juli 2008
Hahahaha Putte din lille sk*t, dig har man inte sett eller hört på ett tag, har du gått och köpt dig en Japan Raket nu också hehe, åh fan ovanligt att inte erlandsson följer med..han ska la massera tanten eller nått.

Drar ni upp på torsdagen allså..vilken tid? Jag hakar nog på då fast jag tänkte dra på fredagen.....

"Ju mer jag lär mig om kvinnor, ju mer älskar jag min bil"

824 Inlägg
8 juli 2008
vi drar upp ett gäng på torsdagkväll tror jag, kommer bli förjävla gött smile ses där

1 043 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
Biiaatchen skrev:
axza skrev:

Blir de bara du från karlstad lr??hmm

både ja och nej tongue det är jag som åker på söndag vad jag vet.. alla andra som kommer ingå i "karlstad camp" åker i morgon.. 15bilar eller hur många de var..

men jag åker på söndag smile

Rörpulare
1 453 Inlägg
8 juli 2008
Bara nu dehär jävla piss vädret hållet sig undan nu!! Pallar inte me att de regnar.. tur att fredan vart så lyckad så den vägde upp hela helgen förra året smile "Va ja som körde PÅLIS Bilen" haha!
Senast redigerat av E30Tompa (8 juli 2008)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Brnt
8 juli 2008
en fråga... finns det felre campings platser diit?? hörde eller lsäte något sånt??

7 Inlägg
8 juli 2008
någon som vet hur de e me tull kontroller in i norge? tänkte ju lasta in en del öl mm te gatebil men e ju lite träligt om man inte får ta med sig det in.. såg att man bara fick ha med sig 2L öl, 1L starksprit och 1L vin in.. e ju inte möe för ett antal dagar.. roll sen nån som vet vad som händer om man blir kollad i en kontroll? svider rejält lr?

5 089 Inlägg
8 juli 2008
Wille_hall skrev:
någon som vet hur de e me tull kontroller in i norge? tänkte ju lasta in en del öl mm te gatebil men e ju lite träligt om man inte får ta med sig det in.. såg att man bara fick ha med sig 2L öl, 1L starksprit och 1L vin in.. e ju inte möe för ett antal dagar.. roll sen nån som vet vad som händer om man blir kollad i en kontroll? svider rejält lr?

det är bara att köra fram till tullen och betala;) skulle dom ev. stoppa dig av någon konstig anledningn är ju bara att säga att du ska på fest i norge;P

\Lindgren

76 Inlägg
8 juli 2008
Hur långt är det till Rudskogen ?! Helt omöjligt att hitta någon karta ju !

Kör från skåne !!

Pengar är inte allt, det hjälper bara till lite.

Sök