större turbo, mer laddtryck,större Intercooler, större spridare tex volvos blåa t5r på ca390cc eller dom gröna R spridarna på ca 468cc och chip satt den inte bryter på tryckvakten vid 0.9 i ladd.
Är det FT elr ET ?? men som sagt har du en ET så blir det problem med stakar nästan på en gång dom palar inte så mycket ladd men FT är hållbarare men som sagt orginal turbon hänger med ganska bra så stoppa i ett chipp och en ställbart soppa tryck ( Btr ) och Höj laddet så räcker det till bra .... beroende på vad du ska göra men om du ska åka runt å drifta för skoj skull så räcker det ... !
ryck slangen till wg:n då brukar det röra på sej rätt bra
En vacker dag kanske någon lyssnar på dig och sedan kommer hem till dig på natten när deras motor rasat efter ditt "tips"
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Även om det går att få rätt bra fart på bilen bara genom att göra ett hål i WG-slangen
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!