2939
Sök

Varför så många filmer med stereon på högsta volym så att det bara sprakar?

The one and only
1 091 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
Varför filmar man sitt billjud med högsta volymen och sedan laddar upp den på gorg? Med den kassa kvalitén som finns här på garagetklippen så blir det ändå bara bröl o knaster... Vad vill man visa med dom?? Man får ju inte direkt nån uppfattning om kvalitén på själva ljudbygget.
Okej om man filmar med lite låg volym på stereon om man vill visa upp ett snyggt bygge i sin bil, men på hög volym går det ändå inte att återge ljudet på rätt sätt... 
Jag låter gnällig jag vet wink men det laddas ju upp minst en sån film om dagen så jag skulle vilja veta vad det är man vill visa med dom??

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

137 Inlägg
1 maj 2008
fan det mesta som laddas upp på garaget är ju filmat utav fjortisar som leker med sina mobiler o skriver typ "lite dålig kvalitet" "fulade mig lite" o.s.v...förstör ju hela sidan...

Brake em' down like a shotgun !!!

583 Inlägg
1 maj 2008
kan inte annat än att hålla med er. Om man måste visa upp sitt ljudbygge mm kan man ju göra de på en bilmässa eller med en riktig kamera... big_smile

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

3 059 Inlägg
1 maj 2008
Håller med...
Dom som gör det FATTAR inte bättre...

Gödseldräng
4 529 Inlägg
1 maj 2008
dom vill ju visa hur mycket plåten vibrerar ^^
grymt fjantiga filmer och vem fan vill se lite plåt åka upp och ner ?

2 079 Inlägg
1 maj 2008
skämtar du?? finns det nåt grymmare tongue
alla vill väl se plåt som åker upp å ner (eller inte)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Sök