3914
Sök

Köpråd 5,25" högtalare (Volvo 945)

343 Inlägg
4 maj 2008
Jonve skrev:
http://www.blekingebilradio.se/ShowProduct.aspx?prodid=1448&cat=892

Dom skulle jag köpa alla dagar i veckan!

Kommer snart byta ut mina trötta 5.25or också!

Dom är dom jag rekomenderar också... mycket bra högtalare och dom fins även i slimline ifall det blir trångt i dörrarna eller liknande.

Ground zero har även koaxialer i samma serie om det är sånna du vill ha typ i bakdörrar där det kanske inte fins plats att placera diskanten, dom fins i slimline också cool

Projekt Prelude: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 88#p985988
Tack till: Min far
Stockholms Bil & Kaross AB
Blekingebilradio.se

45 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
steifan skrev:
998kr/paret kostar dom.

Ok, trodde att det var per styck då det står så på BRL:s hemsida, alla dom andra står det /par men det har kanske bara blivit fel då?

ImprezaGT skrev:
Dom är dom jag rekomenderar också... mycket bra högtalare och dom fins även i slimline ifall det blir trångt i dörrarna eller liknande.

Ground zero har även koaxialer i samma serie om det är sånna du vill ha typ i bakdörrar där det kanske inte fins plats att placera diskanten, dom fins i slimline också cool

Ska kika lite närmare på dessa, låter ju bra iafl wink.

joodå!
33 Inlägg
1 december 2008
satsa på ett ordentligt frammsystem och lägg ett par billigare coax bak.. för det är väl din bil? och du bygger väl ljudet för din skull? och hur ofta sitter du bak själv? big_smile jag kann själv rekomendera hertz hsk 130 eller dls r5a / ms5a alla 3 kitten låter underbart för sina pengar

733 Inlägg
1 december 2008
tråden är sen i maj....

M.v.h. Emil

213 Inlägg
1 december 2008
Om jag får tycka något om saken så skippa gas dem känns lite som"vill inte ha orginal utan lite bättre". Du får lyssna runt lite på olika ställen tills du hittar något du fastnar för exakt så gjorde jag när jag köpte min bas. Det ska kännas att det verkligen är den du vill ha.

No pain No game
Det värsta som kan hända är att sakerna går sönder. Gör om gör rätt!

Sök