3617
Sök

Inför: Officiell Vårcrusing | Ghostmeet (60-tal anmälda) | Hudiksvall | Lördag - 17/5

Ghost-ST
14 maj 2008
Trådstartare
pars skrev:
Det är ju sopat på parkeringen där vid hälso-köret... Många som får plats där.. alla behöver ju inte stå på gruset. Antar att det är först till kvarn med asfaltsplatser wink

*host*...inga kommentarer om det, då vi tänkte parkera på grusplanen bredvid, men man kan ju inte rå över vad andra tar för initiativ så att säga wink

Med Vänlig Hälsning

5 198 Inlägg
14 maj 2008
damm damm damm dammidubidamm.. va fan damm gör väl inget,,, vad gör dom när det är dammigt efter vägarna... ? å den som är dum nog att leka bland alla bilar lär väl bli halshuggen antar jag...

Volvonörd
1 187 Inlägg
14 maj 2008
gamlingen skrev:
damm damm damm dammidubidamm.. va fan damm gör väl inget,,, vad gör dom när det är dammigt efter vägarna... ? å den som är dum nog att leka bland alla bilar lär väl bli halshuggen antar jag...

Håller enbart med!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Ghost-ST
14 maj 2008
Trådstartare
hehe ja, den som vägrade gruspark, kanske tänkte köra bilen på trailer från Ljusdal, vad vet vi smile

5 198 Inlägg
14 maj 2008
haha kan va det ja,, med täcke på bilen..

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
14 maj 2008
Hoppas på bra väder får man ju göra med. Verkar vara siochså som det ser ut nu

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

Ghost-ST
14 maj 2008
Trådstartare
KottenV70r skrev:
Hoppas på bra väder får man ju göra med. Verkar vara siochså som det ser ut nu

Måste alltid se det possitivt...det blir nog inget torrt väder wink

Med Vänlig Hälsning

5 198 Inlägg
14 maj 2008
vaddå *inge torrt* blaaaa.... frugans jobb helg... så klart det är sol eller uppehåll

Volvonörd
1 187 Inlägg
14 maj 2008
gamlingen skrev:
vaddå *inge torrt* blaaaa.... frugans jobb helg... så klart det är sol eller uppehåll

HAHAHA dagens bästa...

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Ghost-ST
14 maj 2008
Trådstartare
gamlingen skrev:

Har mycket mystisk utländsk "konst" här hemma vi, bland annat ett regnrör, som ur-invånarna, i Amazona's  brukade dansa runt och skaka på om dem ville ha regn....skall smyga med det i bilen på lördag kanske tongue

Med Vänlig Hälsning

5 198 Inlägg
14 maj 2008
Ghost-ST skrev:
gamlingen skrev:

Har mycket mystisk utländsk "konst" här hemma vi, bland annat ett regnrör, som ur-invånarna, i Amazona's  brukade dansa runt och skaka på om dem ville ha regn....skall smyga med det i bilen på lördag kanske tongue

Med Vänlig Hälsning

näe fan det lämnar du hemma... ska stå vid bommarna å tulla av bilarna när ni kommer

171 Inlägg
14 maj 2008
gamlingen skrev:

minst sagt tongue

Ghost-ST
14 maj 2008
Trådstartare
men, så att alla har tänkt på det....det är inte på kattvikskajen...så man åker in....nedanför OKQ8 på Södra vägen....efter första rondellen....ner mot hamnen...då man kommit in från E4:an...

Med Vänlig Hälsningen

31 Inlägg
14 maj 2008
Ghost-ST skrev:
men, så att alla har tänkt på det....det är inte på kattvikskajen...så man åker in....nedanför OKQ8 på Södra vägen....efter första rondellen....ner mot hamnen...då man kommit in från E4:an...

Med Vänlig Hälsningen

Blir super det! big_smile

504 Inlägg
14 maj 2008
Lindberg88 skrev:
Fixa en asfalltsparkering annars så är de många som inte kommer, jag är än av dom.

Va faan Lindberg!? Du har ju för faan en halvmil med grusväg bara för att ta dig hem!!! =P

HÅRDROCK

218 Inlägg
14 maj 2008
Ghost-ST skrev:
TheRefunder skrev:
Klart man kommer å sen till dem som bara klagar på valet av parkering ta ett eget initiativ till en egen träff å fixa då en asfaltsparkering istället för att gnälla på den/dem som fixat till denna träff. Passar inte parkeringen så stanna hemma eller va nere på stan å tjura istället. Jag kommer oavsett vilken parkering det än blir för jag vill träffa folket å kolla på bilar inte kommer jag för att jag är rädd om bilen att den ska bli dammig. Finns ju vatten å svamp om man vill tvätta den då wink

Skönt att någon mer än jag fattat vad det handlar om smile

Med Vänlig Hälsning

tål du inte kritik om plats så är de ju ingen idé att lägga upp en tråd heller. jag med flera tycker att det är dumt att ha de på en grus parkering när de finns asfalt, vilken du själv oxå tycker är bättre säger du, jag ska inte åka min bil så de är inte för den sakens skull. vad är problemet med lidl? lika olagligt att skräpa ner ute på holmen som på lidl parkeringen, och sen låter det som att alla ska få böter för att någon skräpar ner, å det är ju inte direkt du som åker på de efter som "alla bilar samlas utan några bestämmelser" värkar som att polisen skulle skjuta oss för att vi är på lidl. dom kommer komma vart vi än är.

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)

svetsare
329 Inlägg
14 maj 2008
PuppPutte skrev:
Lindberg88 skrev:
Fixa en asfalltsparkering annars så är de många som inte kommer, jag är än av dom.

Va faan Lindberg!? Du har ju för faan en halvmil med grusväg bara för att ta dig hem!!! =P

hahaha jaa precise!

Celica 2.0 Gti -90

574 Inlägg
No sugar added - sweet anyway
111 Inlägg
14 maj 2008
stellan_dahl skrev:
PuppPutte skrev:
Lindberg88 skrev:

hahaha jaa precise!

Haha det är bra putte! ;P
Men fan Lindberg du kan ju inte skippa träffen för den lilla anledningen att den hålls på en grusparkering? då kan man ju lika gärna skita i föne oxå för att det är dålig väg upp dit ...du får köra försiktigt! tongue
Senast redigerat av Cochise (14 maj 2008)

"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think

26 Inlägg
14 maj 2008
Det ser inte ljust ut för min bil, krångel med avgassystemet hmm, så jag kommer nog inte, om jag inte tar Rovdjuret dit!

Sök