3407
Sök

Inför: Officiell Vårcrusing | Ghostmeet (60-tal anmälda) | Hudiksvall | Lördag - 17/5

Ghost-ST
14 maj 2008
Trådstartare
Tompak skrev:
Ghost-ST skrev:
TheRefunder skrev:
Klart man kommer å sen till dem som bara klagar på valet av parkering ta ett eget initiativ till en egen träff å fixa då en asfaltsparkering istället för att gnälla på den/dem som fixat till denna träff. Passar inte parkeringen så stanna hemma eller va nere på stan å tjura istället. Jag kommer oavsett vilken parkering det än blir för jag vill träffa folket å kolla på bilar inte kommer jag för att jag är rädd om bilen att den ska bli dammig. Finns ju vatten å svamp om man vill tvätta den då wink

Skönt att någon mer än jag fattat vad det handlar om smile

Med Vänlig Hälsning

tål du inte kritik om plats så är de ju ingen idé att lägga upp en tråd heller. jag med flera tycker att det är dumt att ha de på en grus parkering när de finns asfalt, vilken du själv oxå tycker är bättre säger du, jag ska inte åka min bil så de är inte för den sakens skull. vad är problemet med lidl? lika olagligt att skräpa ner ute på holmen som på lidl parkeringen, och sen låter det som att alla ska få böter för att någon skräpar ner, å det är ju inte direkt du som åker på de efter som "alla bilar samlas utan några bestämmelser" värkar som att polisen skulle skjuta oss för att vi är på lidl. dom kommer komma vart vi än är.

haha varför skulle jag inte tåla kritik grabben? wink Du verkar ju ha mycket ideér, fixxa en egen träff på LIDL den dagen du då smile så, behöver du ju inte sura mer i denna tråden och dem du talar för, som verkar vara så många, är ju välkommen att föra sin egen talan...i den tråden, eftersom dem inte heller verkar vilja komma.

Stryker Tompak nu då, så kan han och hans kompisar, fixxa en egen träff på LIDL då smile

Vi andra syns ute vid holmen, för en trevlig träff.

Sen så har det klagats till myndigheterna pga det vid LIDL, det är alltid någon som får ta smällen för saker och ting som sker...och det är ALDRIG deltagarna som drabbas, det är alltid dem som är ansvariga...

Så, hör av dig med din okunstruktiva kritik, när du kikat genom gällande lagar/förordningar för tätbebygda områden smile så,blir det nog lite mer konstruktivt. smile

Sen tycker jag att om man inte gillar det som erbjuds, då det redan är planerat och bestämt, så är det bara att gilla läget eller skippa skitsnacket smile och göra något eget, på det sätt som man själv vill.

Med Vänlig Hälsning
Senast redigerat av Ghost-ST (14 maj 2008)

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
14 maj 2008
Frid nu. Nu tar vi alla varandra i händerna och sjunger. Kombaja my lord kobaja ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

No sugar added - sweet anyway
111 Inlägg
14 maj 2008
KottenV70r skrev:
Frid nu. Nu tar vi alla varandra i händerna och sjunger. Kombaja my lord kobaja ;D

Haha helt rätt! Tar du med dig gitarren på lördag så kan vi göra slag i saken? Jag kan ta med mig en engångsgrill så har vi lite eld att sitta runt medan vi sjunger och blir vänner big_smile

"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think

Ghost-ST
15 maj 2008
Trådstartare
Fridens - Jag är en vänlig själ smile mitt inlägg bygde på ironi  pga ett icke sakligt angrepp om huruvida jag tålde kritik eller inte

(finns ju ingentnig att kritisera i en formell forumtråd om något som är bestämt, ett sådant att inlägg är till för att sprida ett budskap och få folk att säga om dem tänker kommer eller ej, inget annat smile )

"Räck ut din hand....och bygg en mänsklig bro, så gjorde jag och fann en hand i min" tongue

Med Vänlig Hälsning

504 Inlägg
15 maj 2008
KottenV70r skrev:

Att det ska behöva bli sånt jäkla tjafs över vart det ska vara... Skitsamma, så länge det blir en träff. big_smile

"Hallå! Nu tycker jag att vi gemensamt i denna sal sjunger: We shall overcome"

HÅRDROCK

Ghost-ST
15 maj 2008
Trådstartare
PuppPutte skrev:
KottenV70r skrev:

Att det ska behöva bli sånt jäkla tjafs över vart det ska vara... Skitsamma, så länge det blir en träff. big_smile

Jaaaa maaaan there are nothing 'bout love, the peace and the understanding smile

Det är ju huvudsaken att vi hittar varandra och träffas, sen vart det är spelar inte så står roll, bara det stör "samhället" så lite som möjligt.

Med Vänlig Hälsning

svetsare
329 Inlägg
15 maj 2008
ja de blir fin fint de där ska ni se... och de har väll ingen betydelse va bilen står på, de är väll sämre om de skulle va en mils grus väg dit?

Celica 2.0 Gti -90

111 Inlägg
15 maj 2008
stellan_dahl skrev:
ja de blir fin fint de där ska ni se... och de har väll ingen betydelse va bilen står på, de är väll sämre om de skulle va en mils grus väg dit?

Du har så rätt Stellan xD

Samåkning på lördag från Ljusdal nu då?

patrik89
15 maj 2008
Trådstartare
Finns inte på listan fast ja har skrivit, får göra ett nytt försök då:P
jag kommer med min traktor 740 tic

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
15 maj 2008
PuppPutte skrev:
KottenV70r skrev:

Nä nu tar vi lite backyard babies. Här har ni texten big_smile

Brand New Hate Lyrics:
Brand new hate

Makin’ enemies is good

More to lose than necessary

And far too much to gain
I’m going down, down, down, down
Hide the pain

Of all the sharks in all the waters
I cut but I don’t bleed
And you can feed me babe, feed me babe
It’s all I need

And makin’ enemies is good
I’ve got a brand new hate for you
Makin’ enemies I’d good

Mind over matter

Try to maka a monkey of me
And I’ll swing back and say
Yaou make it easy man, easy man
It’s a holiday

I don’t need your fake assed friendship
Or your silicon sympathy
You’ve got a brand new fuck you
Enemy

I don’t hear you I don’t need to

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

5 198 Inlägg
15 maj 2008
Sjunger så falskt så kattfan går ut

svetsare
329 Inlägg
15 maj 2008
Cochise skrev:
stellan_dahl skrev:

ja de e klart!!
får hoppas på att de blir fin väder bara:)
Senast redigerat av stellan_dahl (15 maj 2008)

Celica 2.0 Gti -90

111 Inlägg
15 maj 2008
stellan_dahl skrev:
Cochise skrev:
stellan_dahl skrev:

ja de e klart!!

Ja om det regnar så är det ingen idé att åka...då blir det nog att vara hemma för min del. Men nu ska vi försöka se saker och ting positivt och hoppas på skinande sol och 20 grader varmt...i skuggan förstås tongue

451 Inlägg
15 maj 2008
Jag kan inte komma med Soarern tyvärr:( spräckte fronten idag, jävla vägar här i ovanåker;/ så nu är de plastning och lackning som gäller:(

Truck Driver
73 Inlägg
15 maj 2008
T5Black skrev:
Jag kan inte komma med Soarern tyvärr:( spräckte fronten idag, jävla vägar här i ovanåker;/ så nu är de plastning och lackning som gäller:(

Du får ta T5 Hit då  wink hehe

T-Gul Svensk såld manuell

svetsare
329 Inlägg
15 maj 2008
T5Black skrev:

faan va synd:( hoppas du blir klar tills ljusdals crusingen iaf!

Celica 2.0 Gti -90

svetsare
329 Inlägg
15 maj 2008
Cochise skrev:
stellan_dahl skrev:
Cochise skrev:

ja de e klart!!

Ja om det regnar så är det ingen idé att åka...då blir det nog att vara hemma för min del. Men nu ska vi försöka se saker och ting positivt och hoppas på skinande sol och 20 grader varmt...i skuggan förstås tongue

nä hudik är ju inte så lockande så att man kan åka dit när de regnar:D

Celica 2.0 Gti -90

5 Inlägg
15 maj 2008
Jag Kommer Lätt!!! Ses  //the_jonsson

Turbo

451 Inlägg
15 maj 2008
Mats_T5 skrev:
T5Black skrev:

Du får ta T5 Hit då  wink hehe

Har plockat ut allt ljud och allt extra utom fälgarna nu tyvärr:( Den är till salu och den blir nog svårsåld med allt ljud tänkte jag! få se om man kommer ditt på något annat viss bara för att kolla=)

166 Inlägg
15 maj 2008
stellan_dahl skrev:
Cochise skrev:
stellan_dahl skrev:

ja de e klart!!

Jag hänger oxå på om vi ska åka samlad trupp från Ljusdal. smile så man slipper åka ensam. wink

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne

Sök