Vart ute å tog några snabba bilder på stefans C30 för det var ju så perfekt väder idag å vet ju inte hur länge detta rapsfältet e gult, så man får ju passa på Hoppas inte att samma miljö tråkar ut er..kommer fler senare när han fått på sina nya fälgar etc... 1 2 3 4 5 6 E inte helt nöjd med denna..för mycket störande faktorer men lite ball blev me mörk å ljus
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
1.5 och 6 är alderless för mörka bilder dom andra är gränsfall annars bra utgång på motviven kanske. 1a som är helt framifrån lite trist men en smaksak
Ett tips förresten, om du inte redan använder det så skaffa ett polärfilter. Då ska du se att det händer grejer med rutorna...
Tackar för alla kommentarer Saken e att vi hade typ bara 30 minuter på oss för vi hade inte så mycket tid därav "Kort fotosession". Man har ju inte all tid i världen Madland: Jag kör polarfilär på Loudness:1.5 och 6 är alderless för mörka bilder dom andra är gränsfall annars bra utgång på motviven kanske. 1a som är helt framifrån lite trist men en smaksak. Jag håller med att 1,6 blev kassa men tog med dom ialf för lite variation. Sen tycker jag inte att 234 e för mörka för de e rätt ljusa på de 2 skärmar jag stått vid å 5an e ju cromet som överexp. lite... Jag ville igentligen vis upp det gula fältet mot en svarter bil
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!