Vad: Bäddsoffa Friheten. Var: IKEA. För: 2795kr. Varför den märkliga bilden? Två halvstora kartonger körs i Priusen. 205cm långa. 108kg tillsammans. Hybridbil går utmärkt att använda till ditt och datt.
https://www1.garaget.org/archive/105/10 … 830173.jpg Vad: Bäddsoffa Friheten. Var: IKEA. För: 2795kr. Varför den märkliga bilden? Två halvstora kartonger körs i Priusen. 205cm långa. 108kg tillsammans. Hybridbil går utmärkt att använda till ditt och datt.
Jamen du kan ju inte stänga luckan!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
https://www1.garaget.org/archive/105/10 … 830173.jpg Vad: Bäddsoffa Friheten. Var: IKEA. För: 2795kr. Varför den märkliga bilden? Två halvstora kartonger körs i Priusen. 205cm långa. 108kg tillsammans. Hybridbil går utmärkt att använda till ditt och datt.
Jamen du kan ju inte stänga luckan!!
/Benny
Lite friskluft har ingen dött av. De drar bubben, de draaaar!!
Vad: Dubbfria vinterkängor Nokian WR D4 205/55 R16 Var: PopGOM.se Hur mycket: 702kr/däck
Går att hitta fina erbjudanden såhär innan säsongen drar igång! Dessutom slipper man kaoset när alla ska kränga däck och montera samtidigt i oktober/november.
Vad: Dubbfria vinterkängor Nokian WR D4 205/55 R16 Var: PopGOM.se Hur mycket: 702kr/däck
Går att hitta fina erbjudanden såhär innan säsongen drar igång! Dessutom slipper man kaoset när alla ska kränga däck och montera samtidigt i oktober/november.
Stor tumme upp. Dom där är bra.
Var tveksam till köpet först. Verkade för billigt för att vara sant, men det är många som är nöjda med däckets egenskaper!
Inte för att vara sådan men WR är väl ett Centraleuropa däck, Det nordiska dubbfria vinterdäcken från Nokia heter hakkapelita r2. Men det fungerar säkert finfint beroende på vart du kör. Och vad du är van med tidigare.
Inte för att vara sådan men WR är väl ett Centraleuropa däck, Det nordiska dubbfria vinterdäcken från Nokia heter hakkapelita r2. Men det fungerar säkert finfint beroende på vart du kör. Och vad du är van med tidigare.
Just D4 har jag inte läst något om centraleuropeiska förhållanden. D4 verkar vara en annan innovation jämfört med D3 och A4, men det blir upp till bevis när vintern närmar sig
EDIT: R2orna har ju F i regnegenskaper. Tror att WR D4 passar mina behov bättre, då vi har mycket mer regn och slask våra vintrar än snö och is här nere i södra sverige!
Just D4 har jag inte läst något om centraleuropeiska förhållanden. D4 verkar vara en annan innovation jämfört med D3 och A4, men det blir upp till bevis när vintern närmar sig
Absolut, men enl Nokia själva så är d4 gjort för torra underlag och snö, medans hakkapeliitta r2 är gjort för is och halka enl. Deras egna ord.
Men det beror ju helt på vad man är van att åka med tidigare och vad man har för körning såklart,
Vad: GTA -87 Var: Gävle För: -----kr Varför: För att jag ville ha en GTA
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Tyckte jag behövde en sån här så jag gick ner till Clas Ohlson och köpte mig en!! /Benny
Fick bli en ny dosa till ps4. Då min dotter lyckats förstöra mina andra två Dem ena slängde hon i golvet så dem gick sönder och den andra gnagde hon av spaken på:D
Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You