Tack! Är som sagt väldigt nöjd, är min första helt nya bil, så känns bra Stod mellan denna och Kia Rio, men gillade utseendet på i20 mer, så fick bli en sån!
Tack! Är som sagt väldigt nöjd, är min första helt nya bil, så känns bra Stod mellan denna och Kia Rio, men gillade utseendet på i20 mer, så fick bli en sån!
Ja det ser riktigt trevliga ut! Tycker att Hyundai har levererat flera trevliga modeller nu 😃
Bra val. De är lite mer "rejälare" i sin design trots att det är syskonbilar så finns det vissa olikheter. Till det bättre för i20.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Bra val. De är lite mer "rejälare" i sin design trots att det är syskonbilar så finns det vissa olikheter. Till det bättre för i20.
Ja speciellt ljudnivån var något jag reagerade på, där i20 var märkbart tystare än Rio. Vet inte om det beror på bättre ljudisolering på i20, eller bättre däck (Michelin på i20 och Continental på Rio.) Tyckte även att stolarna var bra mycket bättre i i20, speciellt för någon av mina dimensioner.
Väldigt imponerad av baksätet också, väldigt bra utformat även för längre personer.
Frun tyckte vi skulle ha en ny Pooltermometer då den gamla analoga tappade flytkraften i somras. En och annan blöt tröjärm blev det... Hon passerar en Kjell & Co på vägen hem så jag föreslog att hon tar en koll där efter jobbet?
Tydligen brann hela proppskåpet upp i affären? "Du tycker ju jag är lite väl förnuftigt lagd ibland så köpte den mest avancerade jag hittade" Okej?
TFA Marbella Trådlös och radiostyrd pooltermometer alltså... 599:- på Kjell
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!