Hej!
Jag vill bara upplysa om en bilhandlare i Göteborg
( Hasses bilar )Hasses bilar i Västa Frölunda.
Hasses bilar är en enskild firma och har över
500.000:- hos kronofogden.
Dom som säljer bilarna hos hasses bilar Lover och skriver ofta på kvittot att du får 6 mån garanti på dolt fel.Jag har själv köpt bil där. bara några dagar efter så vissa det sig att det va 4 fel på bilen en då han svara att den va helt OK för den har varit hos hans Verkstad som ligger lite utan för Frölunda.
Dom svara mig att dom har aldrig haft den bilen inne. senare åkte jag tebaka till Hasses bilar och ville snacka med han efter som han lova att blir det fel under dom närmaste veckorna så tar han tebaka bilen så får jag ta en annan. då skickar ägeren ut folk som tar foto på vårt reg nr och säger nu vet vi vart ni bor och kommer släcka er.
Polisen kommer senare ut och tog en Anmälan vissa sig då att Hasses bilar har gjort samma sak under fler års tid. dom svara oss bara att åka för det va inget folk och bråka med. utan de bästa va bara att skit i det.
Hasses bilar har ingen F-skatte papper skiter i Kronofogden. lurar skiten ur folk. sen vissa det sig att han har varit med i
www.gp.se flera gånger. om man söker på Hasses bilar.
Polisen svara bara det är inge folk och bråka med passa er för dom. kronofogden bryr sig inte att ta in bilarna som han äger som är värd flera tusen. skatteverket svara att dom kan inte göra något.
Jag tycker det funkar så att skaffar man enskild firma så kan man göra som man vill. för ingen bryr sig. hur mycket svarta pengar har inte han fått in på 18 år? har typ 10 till 30 bilar inne varje dag. säljer ca 3 - 6 st om dagen.
äre fler som har haft problem med hasses bilar i Göteborg?
Skulle vara tacksam för svar om någon har haft det.Jag tänker fan inte ge mig. sluta med att bilen kosta mig 21.500 kr att fixa och då är den inte helt klar en.
Plus bilen för 17.000 sluta på 38.500 kr