tjena, har sökt igenom några sidor här nu men hittar inte riktigt det jag vill ha svar på så jag gör en egen tråd.
nu är det så att jag hade tänkt köpa ett högtalar system + bas till min audi 80 2.3 men är väldigt väldigt ny med sånt här så jag har ingen aning om vad jag ska välja:/. så jag skulle behöva er hjälp så jag blir nöjd i slutändan:).
iaf, jag har kollat på lite GAS prylar från brl och det verkar fint för ett bra pris, men är det det bästa jag kan få för det priset? (hade tänkt lägga ut ca 4000 för allt tillsammans, alltså högtalare + bas.
jag lyssnar på precis allt möjligt, från rock /pop till reggae så jag skulle vilja ha ett system som är lite allround både hyffsat tryck och bra ljud. om det nu går. jag är föresten inte kräsen alls, har aldrig nånsin haft ett bra ljud system så om ni tror jag klarar mig med BAS paketen så köper jag nog det.
men om ni har nått bättre förslag lyssnar jag väldigt gärna.
en till fråga också, det fanns olika stereo paket för samma pris, vilket borde jag välja isåf vad är det för skillnad?
verkar inte gå att länka ifrån
http://www.brl.se/ så jag får väl säga att det är GAS paketen med 2x10" bas paket och högtalar paketet som kostar 1998kr som jag kollat på.
även kollat på den lite dyrare 2x12" bas paketet som kostar 2298, är det nån stor skillnad mellan 10 tums paketet och 12an? borde jag kanske köpa 12an istället?
hoppas nån av er kan ge mig lite svar på nått av de här:)
/jim