Frakten ingick i priset på 195 USD (~135 euro)... Ordinariepris på alla tre kit var ju 180 USD så då skulle frakten bara blivit 15 USD, fast i och för sig fick jag ju lite rabatt då jag beställde tre kit...
Måste tyvärr säga att det var dyrt. Jag beställde oxå från Kina, jag betala 158$ för 3 Kit, Inkl Frakt. H7,H7,H3. Slim ballaster. Har dock inte monterat ännu. Har inget garage så ja väntar på varmare väder.
Panelen vid värmereglagen har jag ännu int försökt få på plats så jag vet ännu inte om den passar...
Krist skrev:
Måste tyvärr säga att det var dyrt. Jag beställde oxå från Kina, jag betala 158$ för 3 Kit, Inkl Frakt. H7,H7,H3. Slim ballaster. Har dock inte monterat ännu. Har inget garage så ja väntar på varmare väder.
Fin bil dock!
Tackar!
Dyrt kan du ju inte påstå att det var! Kolla bara vad kitten kostar i Finland/Sverige! Att du hittade billigare sen är en annan sak... Får man fråga var?
Vi far med nattbåten (torsdag-fredag) så vi hinner till Mantorp i god tid innan portarna öppnar! Ifjol tror jag vi kom dit 1,5-2 h före dom öppnade... Och det är väl kl. 12 dom öppnar...
Nu äntligen har jag fått sista xenonkittet monterat (dimljusen alltså)!
Ballasterna monterade jag med buntband framför hjulhusen... På vänster sida fanns det gott om plats! (Bilden är tagen genom hålet där framblinkersen ska sitta...)
På höger sida var det sämre med plats...
Fick gå via hjulhuset och lossa lite på innerskärmen innan ballasten satt på plats! Hade bara småa buntband hemma så jag fick länka ihop flera istället...
Halvljus och dimljus, båda 6000K...
Parkeringsdioderna och dimljus... Dimljusen lös så pass starkt att man knappast kommer att kunna använda dom utan att folk blir irriterade... Brukar ändå inte använda dimljusen förutom vid tjock dimma eller rikligt snöfall... Får använda dom som "extraljus" istället när man kör på vägar med lite trafik...
Halvljus 6000K, helljus 5000K och dimljus 6000K... Är en del skillnad på 5000K och 6000K...
Det blev verkligen ett lyft för utseendet och belysningen! Kör själv med halogen nu när jag har bortplockat xenon för besiktning och det kan man knappt kalla ljus, bara ett litet inslag av pissgult i mörkret!
Det blev verkligen ett lyft för utseendet och belysningen! Kör själv med halogen nu när jag har bortplockat xenon för besiktning och det kan man knappt kalla ljus, bara ett litet inslag av pissgult i mörkret!
Panelen vid värmereglagen har jag ännu int försökt få på plats så jag vet ännu inte om den passar...
Krist skrev:
Fin bil dock!
Tackar!
Dyrt kan du ju inte påstå att det var! Kolla bara vad kitten kostar i Finland/Sverige! Att du hittade billigare sen är en annan sak... Får man fråga var?
Självklart. Finns en hemsida på nätet, alibaba därifrån beställde jag. Men man betalar i förskott via paypal, så lite osäkert är det, men fick ju varorna...
Självklart. Finns en hemsida på nätet, alibaba därifrån beställde jag. Men man betalar i förskott via paypal, så lite osäkert är det, men fick ju varorna...
Okej, så det var därifrån du beställde... Tycker hemsidan är väldigt ostrukturerad! Men 158 USD får ju verkligen ses som ett fynd!
Okej, så det var därifrån du beställde... Tycker hemsidan är väldigt ostrukturerad! Men 158 USD får ju verkligen ses som ett fynd!
Tackar!
Tycker jag oxå, men med lite tålamod så kan man använda den lika lätt som blocket! :p Har hittat massor me grejer till ett pris som får en å tappa hakan. Man vad säger då kvaliten... Lär ju visa sig när ja monterar till sommarn.
Snyggt ditt xenon blev på, skapliga lösningar för ballasterna :p