3377
Sök

Tommie Viinikka har lämnat oss! R.I.P

726 Inlägg
25 maj 2008
Vila i frid!

Mångsysslare
303 Inlägg
25 maj 2008
R.I.P .... hoppas du tar ditt intresse med dig till "level 2"

tankarna går till nära & kära

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
25 maj 2008
R.i.p sad
Senast redigerat av Gilgamesh (25 maj 2008)

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

3 295 Inlägg
25 maj 2008
åkte förbi på olyckplatsen nyligen och fick se alla blommor och sånt som var utlagt, kändes läskigt när man vet vad som har hänt där...

265 Inlägg
25 maj 2008
R.i.p :s

nu med 470 hk

Colaberoende
1 219 Inlägg
25 maj 2008
När en vän eller anhörig hastigt går bort så måste man kunna prata ut om det som har hänt.
Sorgligt att vissa lämnar oss alldeles för tidigt.

Lägger en extra tanke åt vänner och anhöriga.

R.I.P

Fotograf
966 Inlägg
25 maj 2008
MrH skrev:
Jag känner ingen av de inblandade men mina tankar går till Tommies anhöriga och vänner. R.I.P.
Rylander, kämpa dig tillbaka!

Sänker en tanke till Familj och vänner.. RIP Tommie.. Så ung.. sad

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Volvo Freak
98 Inlägg
25 maj 2008
Fint av alla som kom för att hedra Tommie igår. Hoppas han fanns med oss på något sätt.
MEN som vanligt finns det vissa människor som bara inte KAN förstå. Tyckte att det var så känslolöst och dålig stil av dem som kom och bara gasade....Tycker inte man visar respekt för det som faktiskt hänt på det sättet.

Vila i Frid Tommie Viinikka

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
25 maj 2008
Trots Tommies unga ålder så var han bilarnas gud! Han hade en fantastisk smak för styling och allt vad det heter inom styling och billjud! Vila i frid Tommie, du var den, som alla såg upp till.
Hoppas att du fortsätter vara bilarnas gud även där uppe! Vi alla saknar dig även om vissa av oss inte kände dig personligen. Du var en ängel på jorden men nu är du en ängel i himlen!

Ta Väl Hand Om Dig!
Sörjer med vänner och familj och alla andra som kände honom personligen.

Rylander... Krya på dig! Jag vet att det inte är det lättaste men du ÄR stark och har viljan till att kämpa vidare!

// Mikael Fälth, Hallsberg

13 Inlägg
25 maj 2008
R.i.p

17 Inlägg
25 maj 2008
Jag bor 200meter från olycksplatsen och även cirka 200 meter från Tommie, jag hörde olyckan! Lät inte trevligt! Tråkigt att han är död, hoppas hans anhöriga får allt stöd de behöver. Nu till en sak jag funderar på, det är 2 döda personer till och en med skallskador, varför skänker ingen här på forumet de en tanke??? Vems felet än var så är det 3 liv som är släckta, och inte endast Tommies! En stor tragedi. Känns tungt i mig fast jag inte kände någon av de döda.
R.I.P alla tre.
Senast redigerat av Larzzone (26 maj 2008)

Hellre Hemi

2 Inlägg
25 maj 2008
Skänker mina tankar till dom drabbades nära & kära..
Det va väldigt fint på mässan igår,
men tråkigt att inte alla kan visa respekt utan måste "svina".. Dålig stil...

R.I.P - Ni tre som omkom hmm

I May Not Always Be Right... But I'm Never Wrong....

2 Inlägg
26 maj 2008
Vila I Frid ((F))

erixon89
26 maj 2008
Vila i frid

178 Inlägg
26 maj 2008
kände honom inte, men såg hans bil i mariestad på träffen senast. när han stod och spelade. måste säga att det spelade mycket mycket bra. det ska han ha eloge för.

R.I.P till er 3 som lämnat oss.

mvh petta

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK

282 Inlägg
26 maj 2008
Larzzone skrev:
Jag bor 200meter från olycksplatsen och även cirka 200 meter från Tommie, jag hörde olyckan! Lät inte trevligt! Tråkigt att han är död, hoppas hans anhöriga får allt stöd de behöver. Nu till en sak jag funderar på, det är 2 döda personer till och en med skallskador, varför skänker ingen här på forumet de en tanke??? Vems felet än var så är det 3 liv som är släckta, och inte endast Tommies! En stor tragedi. Känns tungt i mig fast jag inte kände någon av de döda.
R.I.P alla tre.

håller med

R:I P Alla 3

One Man Clan
4 287 Inlägg
5 Inlägg
26 maj 2008
Larzzone skrev:
R.I.P alla tre.

ja håller helt klart me att de är väldigt hemskt..
de är nog bara så att man tar åt sej mer när de är nån man åtminstone känner igen, även om man inte känner dom personligen.. tror säkert att folk tänker på dom andra två också..

hoppas verkligen att dom blir identifierade så att deras anhöriga o vänner kan få samma stöd som alla ger här..

Sök