Jo den gick att köra och plöja träsk med men drev dåligt på en bandet så antar att de är därför dom dumpa den men ska bara få ngn att censurera ansiktena på *DOM* som startade upp den
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!
Har precis gått igenom en del sidor nu & jag får säga att det finns en del där ute som går att använda. (Som jag kan se på en del bilder.) Det är ju ganska synd att det inte går att plocka dessa grejer som går att använda & sälja väldigt billigt till någon som har nytta av dessa grejer. (Det som inte går att rädda kan ju läggas på återvinning.)
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. ;)
Vet inte vad detta är heller, var för mycket skit i vägen så jag orkade inte ta en närmre titt. Trebultade fälgar hade den iallafall. Kan det vara nån Fiat eller nåt?
Har funderat lite till och nu är jag nästan säker att det är en Hillman Minx Mk VIII (1955-56), det är bara så att den har fyrbultade fälgar. Men grillen och huven ser precis likadana ut, tycker jag:
Vet inte vad detta är heller, var för mycket skit i vägen så jag orkade inte ta en närmre titt. Trebultade fälgar hade den iallafall. Kan det vara nån Fiat eller nåt?
Har funderat lite till och nu är jag nästan säker att det är en Hillman Minx Mk VIII (1955-56), det är bara så att den har fyrbultade fälgar. Men grillen och huven ser precis likadana ut, tycker jag:
Mitt vrak som snart ska bärgas och få komma ut på vägarna igen efter stått i skogen sen början på 60talet!
Klarat sig sjukt bra under. Detta är dåliga sidan...
Uppskattar att 65% av golvet är helt och bra, behöver enbart lagas upp.
All patina ska bevaras ut och invändigt de kommande åren! Innan man har alla org delar, då blir de dags för ny blank lack etc.. Men mätaren här ska repareras, alltså bevara finishen!
Höger sidan är sämst. Men behöver enbart rostlagas nedre plåten och hörnet. Sen är väl dörrarna fram slut egentligen. Men ska se om jag kan få ordning på dom!
Lite bilder på en trevlig buss som ser rätt hemsk ut i fel ögon.. Men väldigt fräsch med tanke på hur den stått och hur länge! Söker mycket delar. Hör av dig om du har eller vet vart de finns/någon som har!
820GARAGE
Volks Of Hälsingland - Plate Scrapers Division
East Coast Meet 16 - East Coast Meet 17 11-13 Augusti
All patina ska bevaras ut och invändigt de kommande åren! Innan man har alla org delar, då blir de dags för ny blank lack etc.. Men mätaren här ska repareras, alltså bevara finishen! http://s9.postimg.org/6as9f373j/IMG_20130823_204543.jpg
Höger sidan är sämst. Men behöver enbart rostlagas nedre plåten och hörnet. Sen är väl dörrarna fram slut egentligen. Men ska se om jag kan få ordning på dom! http://s7.postimg.org/e4tlmzde3/20130809_155154.jpg
Lite bilder på en trevlig buss som ser rätt hemsk ut i fel ögon.. Men väldigt fräsch med tanke på hur den stått och hur länge! Söker mycket delar. Hör av dig om du har eller vet vart de finns/någon som har!