4129
Sök

Behövs 2 RCA-kablar för att kunna använda sig av fader-funktionen på stereon?

Larsson
154 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
Jag har ett 4-kanals steg och 2 input på det. Har 2 output på stereon som heter rear och front. Behövs en i varje för att man ska kunna använda sig av fader på stereon? smile Kanske dum fråga, men vet man inte så vet man inte tongue

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för

1 727 Inlägg
25 maj 2008
Finns inga dumma frågor. Ja det behöver du. En RCA-kabel med 4 kontakter i varje ända löser din fråga.

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK

Larsson
154 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
Okej så signalen försämras inte om man förgrenar? Har för mig jag hört det, men är inte säker smile

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för

1 727 Inlägg
25 maj 2008
Audi_A4_ skrev:
Jag har ett 4-kanals steg och 2 input på det. Har 2 output på stereon som heter rear och front. Behövs en i varje för att man ska kunna använda sig av fader på stereon? smile Kanske dum fråga, men vet man inte så vet man inte tongue

Av det du skriver tyder jag att du har 4st RCA "in" på slutsteget, och 4st "ut" på stereon.
Senast redigerat av Horsyhorse (25 maj 2008)

Larsson
154 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
Oj det var ja som fattade fel =P Men nu förstår ja serru när ja tänker efter lite mer tongue hehe

1 727 Inlägg
25 maj 2008
Bra! Bara att inhandla en 4-polig/kanalig RCA o köra.

Larsson
154 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
Tack för svaren smile Ska jag göra imorn!

Sök