håller med vissa o andra tycker jag mest snackar skit men såhär tycker o ser jag på allt!
det med att inte tanka på statoil eller preem är en ganska bra grej o om alla som vågar skiter i att tanka på dom 2 nämda stationerna, så komme det nog funka ganska bra! dock kanske inte att dom sänker till 10kr/L men iaf lite... det är samma sak som med deras jävla godis eller va det är du vill jämnföra med en vanlig affär, en påse bilar på maxi =13:- samma godis på preem 17-19:- så varför ska bensinen & dieseln vara så mkt dyrare där om man jämnför med jet, hydro, unox?
så om man skulle gefan i att tanka o handla på dom stationerna så skulle det gå åt helvete fö dom både med bensinen o deras svindyra varor inne i affären!
jag har även hört av en person att det med växthuseffekten, miljögrejsen o det, det gör att bensinen kostar så och så mkt i olika länder... men nu kommer det min lärare sa, vafan håller sverige o regeringen o alla på med? sverige står för bara nån enstaka % (procent) (0.5-2% om ens det) av alla världens utsläpp, men vafan ska sverige vara så jävla drastiska o ha så höga bensinpriser? vore det inte bättre om usa (som står för mest % utsläpp) höja sina sjukt billiga bensinpriser? så dom där borta börjar köra mindre bil? för då skulle det ju garanterat bli mindre miljöfarliga utsälpp o dom skulle inte behöva ha så hög miljöskatt i sverige!
next
Senast redigerat av eclips3 (29 maj 2008)
-Twiajävlen-