2745
Sök

Mosad Audi A4!

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
17 januari 2006
Trådstartare
Ja då va de dags att vara på fel plats vid fel tillfälle. Va med om en 4 bils krock på E6:an utanför Bäckebol i Göteborg idag. Bilen blev mosad både bak och fram samtliga dörrar blev också deformerade. Jäkla skit! Bilen framför mig bromsade och de gjorde jag med men inte bilen bakom mig och inte den efter de heller. Så de blev lite tajt för min bil kan man säga men som tur e kom inga människor till skada.

http://www.garaget.org/?car=5206&image=132781

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

343 Inlägg
17 januari 2006
Fan vad tråkigt att höra, beklagar! Du hade (eller har?)  en kanonfin bil!

Saab raggare : )
887 Inlägg
17 januari 2006
Varför niiita han då?yikes

Turbo.. Because Im worth it :)

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
17 januari 2006
Trådstartare
De va mycke trafik från stan, jag och bilen framför mig bromsade samtidigt så de va inte de att jag tryckte bromspedalen genom golvet precis. brydde mig inte så mycke förens jag såg att de kom en bil i full fräs bakom mig och smällde rätt in i röven på mig och då flög jag på bilen framför mig.

fastOne.se
Hi-Tuning.com

Saab raggare : )
887 Inlägg
17 januari 2006
meen då lär de ju va solklart att du får ut mye pengar ?, genom att de va han som va bakom´s fel.. right?

Turbo.. Because Im worth it :)

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
17 januari 2006
Trådstartare
De stämmer helt! Hon som va framför mig såg att jag stod stilla precis innan de smällde. så jag kommer att klara mig fint i en rättstvist om de skulle bli någon.

fastOne.se
Hi-Tuning.com

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
17 januari 2006
Trådstartare
Jag ska ner och kolla på bilen imorgon då kanske man kan få bytt ut de... Och i detta fallet kommer dom knappast bry sig. kan man ju alltid hoppas i alla fall.

fastOne.se
Hi-Tuning.com

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
17 januari 2006
Trådstartare
Jo de e sant. hoppas inte att jag åker dit på de nu bara för då vet jag inte vad jag gör!?

fastOne.se
Hi-Tuning.com

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
18 januari 2006
Trådstartare
Jag skruvade bort filtret igår. Bilen skulle stå olåst i några timmar innan bärgaren kom så jag plockade allt av värde på bilen. Dock inte styrboxen men de löser sig.

fastOne.se
Hi-Tuning.com

238 Inlägg
18 januari 2006
Beklagar..måste kännts tungt...vad blir de för bil nu då?

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
18 januari 2006
Trådstartare
C2racing skrev:
Beklagar..måste kännts tungt...vad blir de för bil nu då?

De känns konstigt, jag va verkligen nöjd med bilen också men nu blir de en Audi A4 Quattro 99-01.

fastOne.se
Hi-Tuning.com

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
18 januari 2006
Trådstartare
Peter_J_H skrev:
Fy fan vilken otur du hade. Hur gick det med dig och de personer i din bil då?

MVH Peter

Ja de kan man lugnt säga. De gick bra med oss som tur e, jag har bara lite ont i ryggen och nacken. Ska till sjukhuset om en liten stund och kolla upp allt.

fastOne.se
Hi-Tuning.com

10 Inlägg
21 januari 2006
Ah shit sad lider med dig, hoppas du klarar dig utan några skador och att du får ut mycket cash ur det här.  Mvh
Senast redigerat av Kristiang (21 januari 2006)

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
21 januari 2006
Aldrig roligt när sånt här inträffar sad
Men löser försäkringsbolaget in bilen, eller blir den reparerad? neutral

BMW Power
2 362 Inlägg
21 januari 2006
beklagar verkligen. sad

BMW, bogsering med wire :/

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
21 januari 2006
Trådstartare
Jag va och tittade på bilen dagen efter olyckan å då sa dom att den skulle skrotas och att de inte fanns något att göra. ;( bra de på ett sätt för vem vill ha tillbaks en mosad Audi? Så nu går jag bara och väntar på belöningen, hoppas de blir mycke! wink Har redan hittat en ny bil som jag ska hämta på Lördag. De e en Audi A4 1.8 TSQ -00 Silvermetallic går riktigt gött, kommer bilder snart...

fastOne.se
Hi-Tuning.com

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
21 januari 2006
Tur att du inte sörjer allt för mycket då, och att du har hittat en ny bil redan smile

539 Inlägg
21 januari 2006
Turbo_A4 skrev:
Jag va och tittade på bilen dagen efter olyckan å då sa dom att den skulle skrotas och att de inte fanns något att göra. ;( bra de på ett sätt för vem vill ha tillbaks en mosad Audi? Så nu går jag bara och väntar på belöningen, hoppas de blir mycke! wink Har redan hittat en ny bil som jag ska hämta på Lördag. De e en Audi A4 1.8 TSQ -00 Silvermetallic går riktigt gött, kommer bilder snart...

när kommer bilderna:Pbig_smile

31 Inlägg
21 januari 2006
Verkligen otur....hoppas nacken blir bra och utan men...kul också att du hittat en ny pärla, hoppas den bli lika fin som den gamla...
Lycka till

MVH //Tomas

Fisketokig
2 997 Inlägg
21 januari 2006
ajaj, så jäkla tjatigt det måste vara, så fin bil och blir skrot till utseendet.

Hur kunde du hålla dig? Skulle någon köra på mig så som du beskrev så skulle jag riva ut personen i fråga och sparka för att vanställa den jäveln och skulle det hända mig så har jag troligen jobbarkläder på mig = stålhätta i skorna så föraren skulle aldrig bli sig lik.

Ursäkta om det gick lite för långt men tyvärr skulle det säkert bli så för mig i samma situation, nåt man skulle få ångra. Hoppas det löser sig för dig iaf smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök