Testade dra ur kontakten till ASC igen men samma problem fortfarande bilen känns strypt.
Har också upptäck två konstiga saker.
1* Bilen har börjat dra enorma mängder bensin (över 1 liter milen) aldrig gjort förr alltid legat från 0.6-upp till max 0.9 när jag kört.
2* IBLAND drar den iväg lite bättre, men ändå inte som förr MEN när det händer så tänds "LOW BEAM" lampan i färddatorn, när jag tittar på lamporna så fungerar allihop...

efter detta så såg jag även att bilen vandrade på tomgången... men vet inte om det har något samband

kan tilläga att den går hur bra som helst, även på tomgång och koppling osv, när man kör LUGNT!! Inga ryck eller konstig motorgång, men så fort man vill acca som satan så känns den strypt. "Bensinförbrukning på färddatorn kan stiga från 0.88 till 11.5 bara på en gasning.. aldrig hänt mig förut.. ?

Den har alltid räknat "medium" förbrukning ("kommer inte på det andra ordet just nu haha..) hoppas ni fattar vad jag menar med medium ialf haha..,....") och jag har inte satt på det andra räknesättet man kan göra i färddatorn där man ser varenda liten sekund i bensinförbrukningen...
Har även gjort en liten video om LMM, vet inte hur det ska fungera om bilen ska gå lika bra när man drar ut kontakten eller den ska gå sämre? Den går sämre ett par sekunder när man sätter tebaks kontakten ialf..
Behöver inte bry er om den sista kontakten jag drar i, den har jag spänt igen..
[video]http://www.garaget.org/video/r43fdovf9ng7[/video]
Är det någon som varit med om liknande behöver verkligen hjälp nu..
Tråkigt att köra runder med bilen när den inte går som den ska..

(började tanka 98oktan för nån månad sen tror 2 månader sen, men kan det vara detta som gjort detta problem?) Bilen gick mycket bättre med 98 så fortsatte med samma varje tank..
Gjorde likadant med 525:an och fick även där problem, men efter snack med gamla ägaren så hade han fått vatten eller kondens i tanken så känns som det var felet på den ialf eftersom den går bra nu efter "injection cleaner" i tanken... då den rullat felfritt nu i 1 månad..