To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Verkligen.. Den kan man ha på repeat hur många gånger som helst
Riktigt bra låt, den spelas väldigt mycket här hemma
Hehe samma här Visst, är väl lite samma stuk som på många andra sånna låtar men den här har verkligen satt sig
Jo det kan man faktist och den är inte heller tjatig . Jag ladda ner den låten i tordags och sen dess, så har den gott varm i min dator nästan hela tiden, jag har rätt så mycket med musik som jag lyssnar på i datorn .
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Hehe samma här Visst, är väl lite samma stuk som på många andra sånna låtar men den här har verkligen satt sig
Jo det kan man faktist och den är inte heller tjatig . Jag ladda ner den låten i tordags och sen dess, så har den gott varm i min dator nästan hela tiden, jag har rätt så mycket med musik som jag lyssnar på i datorn .
Nä iaf inte tjatig än men kanske blir om ett tag Låter göttans de
Jo det gör det ju faktist den första flo rider gjorde med låten low i början så gillade jag den inte alls, men sen så gick det några månade då börja jag gilla den då
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Nä iaf inte tjatig än men kanske blir om ett tag Låter göttans de
Jo det gör det ju faktist den första flo rider gjorde med låten low i början så gillade jag den inte alls, men sen så gick det några månade då börja jag gilla den då
hehe aha men brukar ju va så me vissa låtar ibland
presic det brukar ju vara så, men som denna flo rider låten fasna man för på en gång, vad jag har hört så har dom tagit en gammal 80 tals låt och mixat ihop
presic det brukar ju vara så, men som denna flo rider låten fasna man för på en gång, vad jag har hört så har dom tagit en gammal 80 tals låt och mixat ihop
Dead or Alive - You spin me right round (like a record)
Joo precis var ju en sån låt så Jasså det var mer än jag visste
Okej, innan jag ladda hem den så lyssna jag på radion nogra gånger och då sa dom det att dom har mixat ihop den av någons 80 rals låt .