3484
Sök

Fotbolls-EM tråden

340 Inlägg
19 juni 2008
#181
Haha det finns tydligen många hobbycoacher här inne.

Jag har alltid sagt att Zlatan inte e så bra som ni tror. Han är helt brilliant och gör coola mål när det går bra för hans lag och han får bollarna. Men direkt det är kämpigt för laget så slutar han spela. Det är ju just då man ska kämpa. Kolla på ljungberg, han snubblar på sina egna fötter och är allmänt klantig men han kämpar.

Zlatan gjorde igår det som han är bäst, söla och hoppas han får en fin boll.

Hypa inte laget, ta de för vad dem är istället, ett mediokert lag. Gnäll inte på dem, de är inte bättre än så. Skyll inte på Lagerbäck och Zlatan som individ. Alla bidrar till denna nivån, T.om fansen som bara stod o glodde. Jag hade säkert själv gjrot likadant men inte gnällt och skyllt på ngn specifik.

De är ett lag och spelar ihop..

Sen o komma med grejer som att de är skadade osv. Vet ni vad det skiter jag, med den lön, sjukvård försäkring ska de fan ge sitt yttersta tills de trillar ihop.

Det finns många idrottare i Sverige som får betala egna resor med landslag och inte får ordentligt sjukvård vid skada.


DFFL
9 020 Inlägg
19 juni 2008
#182
golfarn_nr1 skrev:
FireTraXX skrev:
golfarn_nr1 skrev:
Där har ni de... sopan zlatan måste ha nån som kan spela fram honom.. Kan inte idioten göra nåt själv??? Ja kan också peta in bollar från 2m när nån har spelat fram mig... Är jag också en fotbollsgud då???
Zlatan kan springa i åttor runt de flesta, du hade blivit tacklad och stämplad efter en halvmeter.
Varför gör han inte de då??
Hans knä var ju kasst igår t.ex.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
19 juni 2008
#183
FireTraXX skrev:
golfarn_nr1 skrev:
FireTraXX skrev:

Zlatan kan springa i åttor runt de flesta, du hade blivit tacklad och stämplad efter en halvmeter.
Varför gör han inte de då??
Hans knä var ju kasst igår t.ex.
roll jo de kan vi ju skylla på.. Har de varit så dom tidigare 1000 dagarna han inte gjorde nå mål på? Han är ingen lagspelare så därför ska han inte vara med i landslaget. Precis som Pavel Brendl!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Got VTEC?
1 593 Inlägg
19 juni 2008
#184
Fan va alla ska klaga på Zlatan, när Sverige vinner och han gör mål så är det frid och fröjd, Sverige är jätteglada och Zlatan är bäst. Men så fort de förlorar så ska hela jävla landet klaga på honom?? Skyll på Lagerbäck istället, han har gjort sitt för landslaget. Han har vatt med i 11 år men bara tagit Sverige till slutspel och kvartsfinal där dem sedan åkt ut.. roll Bort med Lagerbäck och in med någon ny och bättre..

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
19 juni 2008
#185
Takashi skrev:
Fan va alla ska klaga på Zlatan, när Sverige vinner och han gör mål så är det frid och fröjd, Sverige är jätteglada och Zlatan är bäst. Men så fort de förlorar så ska hela jävla landet klaga på honom?? Skyll på Lagerbäck istället, han har gjort sitt för landslaget. Han har vatt med i 11 år men bara tagit Sverige till slutspel och kvartsfinal där dem sedan åkt ut.. roll Bort med Lagerbäck och in med någon ny och bättre..
Jag har ALLTID klagat på zlatan!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

340 Inlägg
19 juni 2008
#186
golfarn_nr1 skrev:
zlatan är nog den mest överskattade spelaren genom tiderna!! Bäst när de gäller.... roll Och ni som kan lite fotboll hur fan kan ni säga att Ljungberg är dålig.... Är de nån som är grym så är de han!!! Han tar mest stryk av alla jämt och kan springa sönder vilket lag som helst! Där är en som försöker iallafall! När zlatan förlorade bollen igår stod han bara som en jävla idiot!! zlatan är som Pavel Brendl.... INGEN lagspelare! Brendl är grym men han är inte med i landslaget vad jag vet... De borde inte zlatan vara heller!
Helt rätt


LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
19 juni 2008
#187
newBadboy skrev:
Haha det finns tydligen många hobbycoacher här inne.

Jag har alltid sagt att Zlatan inte e så bra som ni tror. Han är helt brilliant och gör coola mål när det går bra för hans lag och han får bollarna. Men direkt det är kämpigt för laget så slutar han spela. Det är ju just då man ska kämpa. Kolla på ljungberg, han snubblar på sina egna fötter och är allmänt klantig men han kämpar.

Zlatan gjorde igår det som han är bäst, söla och hoppas han får en fin boll.

Hypa inte laget, ta de för vad dem är istället, ett mediokert lag. Gnäll inte på dem, de är inte bättre än så. Skyll inte på Lagerbäck och Zlatan som individ. Alla bidrar till denna nivån, T.om fansen som bara stod o glodde. Jag hade säkert själv gjrot likadant men inte gnällt och skyllt på ngn specifik.

De är ett lag och spelar ihop..

Sen o komma med grejer som att de är skadade osv. Vet ni vad det skiter jag, med den lön, sjukvård försäkring ska de fan ge sitt yttersta tills de trillar ihop.

Det finns många idrottare i Sverige som får betala egna resor med landslag och inte får ordentligt
sjukvård vid skada.
Tänk att de finns nån som kan o vet nånting!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

14 Inlägg
19 juni 2008
#188
golfarn_nr1 skrev:
Takashi skrev:
Fan va alla ska klaga på Zlatan, när Sverige vinner och han gör mål så är det frid och fröjd, Sverige är jätteglada och Zlatan är bäst. Men så fort de förlorar så ska hela jävla landet klaga på honom?? Skyll på Lagerbäck istället, han har gjort sitt för landslaget. Han har vatt med i 11 år men bara tagit Sverige till slutspel och kvartsfinal där dem sedan åkt ut.. roll Bort med Lagerbäck och in med någon ny och bättre..
Jag har ALLTID klagat på zlatan!
De e du inte ensam om , ända sen första gången jag såg han i en match så har jag hatat han och precis som du  klagat på honom , har sagt de innan och jag säger de igen , skicka iväg han till thailand , där kan han lira i den thailändska korpen de jevla aset:cool:cool

------ När Min Chef Blir Frisk Ska Jag Få En Volvo -------

OEM <3
6 957 Inlägg
19 juni 2008
#189
Var de ngn som tänkte på igår att landslaget faktikskt börjar bli lite gammalt nu...
Henke, Mellberg, Allbäck, Ljungberg...de märks på Ljungberg att åldern börjar komma in.

Förr så sprang han ju sönder allt, nu börjar han få de lite kämpigare hmm

OEM <3

Förjaevle Brao
555 Inlägg
19 juni 2008
#190
den där jävla backen hansson kan de ju skrota iaf, gör nåt bra i bland men för de mesta tycker ja han klantar sig........


LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
19 juni 2008
#191
WildBoar-74 skrev:
golfarn_nr1 skrev:
Takashi skrev:
Fan va alla ska klaga på Zlatan, när Sverige vinner och han gör mål så är det frid och fröjd, Sverige är jätteglada och Zlatan är bäst. Men så fort de förlorar så ska hela jävla landet klaga på honom?? Skyll på Lagerbäck istället, han har gjort sitt för landslaget. Han har vatt med i 11 år men bara tagit Sverige till slutspel och kvartsfinal där dem sedan åkt ut.. roll Bort med Lagerbäck och in med någon ny och bättre..
Jag har ALLTID klagat på zlatan!
De e du inte ensam om , ända sen första gången jag såg han i en match så har jag hatat han och precis som du  klagat på honom , har sagt de innan och jag säger de igen , skicka iväg han till thailand , där kan han lira i den thailändska korpen de jevla aset:cool:cool
Är du verkligen  säker på att han får spela där då?? big_smile

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
19 juni 2008
#192
Performance_ skrev:
den där jävla backen hansson kan de ju skrota iaf, gör nåt bra i bland men för de mesta tycker ja han klantar sig........
varför skrota den bäste i hela backlinjen? rätt onödigt har jag hört.. han är ingen jävla diva som är rädd om fötterna som alla andra "fotbolls kungar" värka va igår...


LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
19 juni 2008
#193
Performance_ skrev:
den där jävla backen hansson kan de ju skrota iaf, gör nåt bra i bland men för de mesta tycker ja han klantar sig........
Hansson avgjorde matchen mot Grekland med sitt 2-0 mål. Han är bland dom bättre backarna i Sverige just nu! Han är grym o kämpar!!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

62 Inlägg
19 juni 2008
#194
allvarligt så behövs det en föryngring i landslaget.. bort med de gamla spelarna som alexandersson, larsson och in med unga hungriga spelare som tex marcus berg, rasmus lindgren.

Sen kan jag hålla med om att zlatan är en humör spelare... han spelar bara bra när han är på humör... Men ändå så är han en viktig spelare... tänk på att han gjorde flest mål för sverige i detta slutspelet...

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
20 juni 2008
#195
Sitter och läser de inlägg som är direkt riktade mot Zlatan..
Herregud säger jag bara..

Är ni så jävla mesiga? Era fjollor!
Utan Zlatan hade sverige legat nånstanns mellan 30 och 40 på världsrankingen!
Det han gör för "er" i EM är något som ni bör tacka för, från djupet av ert hjärta!

Vart hade sverige hamnat om inte Zlatan spelade detta EM?
Han kommer SKADAD och försöker så gott det går! Han spelar på sprutor!
Pang, mål mot grekland, sen mot Spanien. Då klagar ingen. Visst kan man höra ett "-äsch.. vi hade vunnit ändå på nåt vänster" av nån trög jävel som vägrar inse att Sverige har NOLL framåt utan Zlatan!

Kolla på Rosenberg. vad FAN har han gjort i landslaget när han väl fått chansen? Inte ett skit!
I Werder spelar han med spelare som Diego, en av världens absolut bästa innermittar för tillfället.
Vad händer då? Jo, han kommer fyra i skytteligan i bundesliga.

Det är skillnad på lag o lag.
Sverige suger på mitten. Och utan Zlatan, ja då suger dom något oerhört.

Ni som klagar på killen, ni ska vara glada och tacksamma över att en spelare med hans kvaliteér spelar i ert landslag.

För om jag hade varit han, så hade jag bojkottat hela jävla skiten ett par år. Låta landslaget klara sig utan mig och se hur långt dom kommer då.
Det där VM, EM-guldet kommer kanske den dagen Zlatan slutar i landslaget..

Tss.. tillåt mig garva ihjäl mig.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

14 Inlägg
20 juni 2008
#196
haha glada och tacksamma ????    de blir jag den dagen han slutar i landslaget!!!

Han är den största fjollan jag har sett i ett par fotbolls skor  , han hade passat bättre i någon annan sport där han kan lira solo  för nån jävla lagspelare e han fan inte

------ När Min Chef Blir Frisk Ska Jag Få En Volvo -------

SLK
610 Inlägg
20 juni 2008
#197
Bra tråd.

Vill börja med att säga att jag hatar Lagerbäck för så länge han är tränare så kommer inte Sverige komma NÅNSTANS! Vart fan var Allbäck och Källström och istället låter han några fjollor spela !

Sen vad gäller Zlatan så är han sveriges bästa spelare och utan honom skulle Sverige inte ha någon chans alls. Han är den ende som får upp laget, stämningen och det som behövs för att göra mål.

Finns så mycket att skriva men jag nöjer mig med detta. Kort sagt: In med Zlatan och ut med Lagerbäck!

/ALMINJO

German Engineering
9 083 Inlägg
20 juni 2008
#198
Jag visste att vi skulle torska mot ett landslag som är mkt skickligare med bollen, dessutom så är försvarsspelet bedrövlig. Det brukar alltid gå dåligt för oss när vi är med i EM och VM. Jag hoppas att Tyskland tar hela turneringen, de är duktiga kan jag säga smile

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

14 Inlägg
20 juni 2008
#199
golfarn_nr1 skrev:
WildBoar-74 skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Jag har ALLTID klagat på zlatan!
De e du inte ensam om , ända sen första gången jag såg han i en match så har jag hatat han och precis som du  klagat på honom , har sagt de innan och jag säger de igen , skicka iväg han till thailand , där kan han lira i den thailändska korpen de jevla aset:cool:cool
Är du verkligen  säker på att han får spela där då?? big_smile
nja  han får ju börja som vatten pojke eller bänkvärmare åt storlirarna där  cool

------ När Min Chef Blir Frisk Ska Jag Få En Volvo -------

SLK
610 Inlägg
20 juni 2008
#200
Och en annan sak angående Zlatan, hur kan ni tycka att han är kass och undra varför han har svårt att göra mål? Kolla bara med vilka jävla nollor han spelar, sätt in han i ett lag med bra spelare som Inter och så blir han världens bästa spelare med flest gjorda mål!! Så länge nån kan skicka honom bollen gör han mål !

Lär er lite om fotboll era mesar !


Sök