3336
Sök

Fotbolls-EM tråden

Avstängd
174 Inlägg
19 juni 2008
#141
FluGan skrev:
FluGan skrev:
Hejja ryssland smile

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
19 juni 2008
#142
Skönt, då slipper man se skiten precis överallt.

Whine whine!

SpaceCowboy
86 Inlägg
19 juni 2008
#143
skönt att skiten är över nu tongue

"Only death awaits you all, but do not fear. For is it through death that a new spirit energy is born. Soon, you will live again as a part of me."

68 Inlägg
19 juni 2008
#144
Fan så illa hur kan man förlora mot ryssland då????

/Marcus _PeeWee_ Jansson

Fotograf
966 Inlägg
19 juni 2008
#145
Ryssland spelade jävligt bra idag.. eller så spelade Sverige uselt men rätta mig om jag har fel, Slog inte Ryssarna ut England ifrån Kvalet? eller var det Kroatien som gjorde det?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
19 juni 2008
#146
MOAHAHAHAHAAHA! lol
lär er nångång att sverige aldrig ens kommer få äran att pussa fötterna på dem som vinner.. fyfan va kassa vi är i fotboll..

sen är de en sport för 5-8 åringar som skall springa runt i gräset.. inget för vuxna män! hmm

65 Inlägg
19 juni 2008
#147
snart kommer fotboll i sverige förknippas med skandal hmm

Darth Vader
1 644 Inlägg
19 juni 2008
#148
Matchen ikväll var ju inte urusel. Visst, de var inte direkt på tårna. Men det var ryssland, satan vad snabba de var.

Sverige är inte speciellt dåliga heller, men hypen i Sverige prisar svenska landslaget som om de vore vår gåva till världen...

Braaaaap?

Utbildad proffsamatör
783 Inlägg
19 juni 2008
#149
Jag hatar medias jävla uppförstoring av det svenska landslaget i fotboll.

Det är likadant varje gång det är EM, VM, osv... medias jävla tramserier före alla matcher och sen när det går åt helvete, vilket det gör, så skriver dem massa skit om varför det gick åt helvete osv. Gaaah...

Bara till att inse fakta, Sverige är inte bra på fotboll... det krävs en jävla serb (eller var fan Zlatan nu kommer från) för att kunna ha chans till att göra mål.

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
19 juni 2008
#150
Så totalt utspelade Sverige blev igår..
Kändes ärligt talat så jävla skönt!

När ska folk sluta hoppas på Ljungberg?! Killen är så jävla överskattad och skyller sen på det egna laget! Yeah! Vilken härlig lagkapten!!

Har aldrig förstått hans storhet i landslaget.. han har väl gjort en-två bra saker som han lyckades med i Arsenal, för det är väl den enda meriten han lever på idag och därmed får spela i landslaget.
För att inte ha någon bättre spelare på den positionen är enligt mig skrattretande.

(Och den där nollan var nära en flytt till Inter för ett par år sen!!! *puh!*)

Stoor kommer bli nåt sto(o)rt han med!

Nilsson håller inte som vänsterback. Inte alls.
Han plats i laget är hotad på allvar.

Larsson håller inte heller längre. Det är för dåligt innermittfält som sverige ställer upp med i match efter match.
Jämför Larsson och Ibra i klubblag när dom är som bäst. Hur effektiva är dom inte då?
Det enda jag sett Ibra-Larsson göra bra i detta EM är enbart målet mot grekland.. inget mer.

Anders Svensson ska vi fan inte prata om, den där musen har inget att göra på en fotbollsplan.


Nej in med spelare som har framtiden för sig och som kan komma med något nytt för i helvete.. för det ser fan inte bra ut för sverige så som dom spelar nu.
Om Sverige är nöjda med lagets spel som de visat upp hitills så kan jag inget annat än att skratta..
Förlorar mot Spanien, helt rätt.
Förlorar mot Ryssland, helt rätt.
Vinner mot ett Grekland som tydligen trodde det var vänskapsmatcher dom skulle spela.

Yeah.. Lars Lagerbäck! Yeah!!


---

Jäkligt impad av Rysslands sätt att spela, att våga. Att löpa sönder Svearikes landslag så brutalt som de gjorde chockade inte bara spelarna, tränaren och hela landet, utan även hela europa.
Ryssland är att räkna med. Nåt som Holland bör tänka på.

Deras vänsterback som i början var yttermittfältare var riktigt skön o se på. Arshavin och Pavljuchenko var även dom mkt mkt bra.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

203 Inlägg
19 juni 2008
#151
richardoo290 skrev:
sen är de en sport för 5-8 åringar som skall springa runt i gräset.. inget för vuxna män! hmm
hmm, har du kommit fram till det på lunarstorm eller?


outlaw
106 Inlägg
19 juni 2008
#152
Jojje_ skrev:
Så totalt utspelade Sverige blev igår..
Kändes ärligt talat så jävla skönt!

När ska folk sluta hoppas på Ljungberg?! Killen är så jävla överskattad och skyller sen på det egna laget! Yeah! Vilken härlig lagkapten!!

Har aldrig förstått hans storhet i landslaget.. han har väl gjort en-två bra saker som han lyckades med i Arsenal, för det är väl den enda meriten han lever på idag och därmed får spela i landslaget.
För att inte ha någon bättre spelare på den positionen är enligt mig skrattretande.

(Och den där nollan var nära en flytt till Inter för ett par år sen!!! *puh!*)

Stoor kommer bli nåt sto(o)rt han med!

Nilsson håller inte som vänsterback. Inte alls.
Han plats i laget är hotad på allvar.

Larsson håller inte heller längre. Det är för dåligt innermittfält som sverige ställer upp med i match efter match.
Jämför Larsson och Ibra i klubblag när dom är som bäst. Hur effektiva är dom inte då?
Det enda jag sett Ibra-Larsson göra bra i detta EM är enbart målet mot grekland.. inget mer.

Anders Svensson ska vi fan inte prata om, den där musen har inget att göra på en fotbollsplan.


Nej in med spelare som har framtiden för sig och som kan komma med något nytt för i helvete.. för det ser fan inte bra ut för sverige så som dom spelar nu.
Om Sverige är nöjda med lagets spel som de visat upp hitills så kan jag inget annat än att skratta..
Förlorar mot Spanien, helt rätt.
Förlorar mot Ryssland, helt rätt.
Vinner mot ett Grekland som tydligen trodde det var vänskapsmatcher dom skulle spela.

Yeah.. Lars Lagerbäck! Yeah!!


---

Jäkligt impad av Rysslands sätt att spela, att våga. Att löpa sönder Svearikes landslag så brutalt som de gjorde chockade inte bara spelarna, tränaren och hela landet, utan även hela europa.
Ryssland är att räkna med. Nåt som Holland bör tänka på.

Deras vänsterback som i början var yttermittfältare var riktigt skön o se på. Arshavin och Pavljuchenko var även dom mkt mkt bra.
det du skriver stämmer så jävla bra! måste in med en ny generation unga spelare!!!

bad ass boys drive bad ass toys

719 Inlägg
19 juni 2008
#153
Äckliga fotboll, idag kan ja inte kolla på tv eller lyssna på mitt favoritprogramm på radio på jobbet, allt för att dom bara pratar om Slutet är här, attacken, kollapsen, fan vad larvigt.

Skaune
19 juni 2008
#154
Jag tycker faktiskt lite synd om sverige, som andra nämnt, media blåser upp blågult till o vara en vinnarmaskin vid varje större evenemang. Tyvärr e de inte så, sverige kan spela bra, men just nu tycker jag fan inte att dom skapar nått vettigt, tyvärr! jag blir lika irriterad varje gång anders svensson slår en misslyckad hörna t.ex. Men som tur är har jag ytterligare en nation o hålla på! Vinst ikväll! cool

65 Inlägg
19 juni 2008
#155
IN MED NYA SPELARE!! säger bara de ! Ljungberg ÖVERSKATTAD ?? han skjöt VÄRLDENS sämsta skott ist för att passa till ibra som va HELT fri ? :S vafan tänker man på då ? Att man ska hamna med på alla nyheter o man ska synas: Ljungberg avgjorde matchen mot Ryssland TACK Ljungberg ! nej men däremot så borde dom skriva: Ljungberg kunde passa oavgjort men gjorde så sverige är en skam.... jävla pajas han är asså fy fan va arg jag va igår :@ hmm....

Garaget Video Crew
842 Inlägg
19 juni 2008
#156
Ryssland är en C nation, det var inte dom som var bra det var sverige som var uselt.
Bjuder man in ett lag som vi gjorde igår e det inte så svårt i fatta att vi ska förlora, ett lag som ryssland ska stannas redan vid mittlinjen. Sverige var helt för passiva på egen planhalva och gav stora ytor gratis till ryssland, det går inte i ett em om man vill vinna.
Såg ut som ett korpen lag sprang runt på plan igår, helt för passiva. Trodde dom redan innan matchen hade börjat att dom skulle vinna ? Eller dom kanske sket i det.

Sen snälla sluta gnäll på zlatan han är en av världens bästa spelare. Han kan inte göra allt själv, när han får chansen gör han mål svårare än så e det inte. Men han får aldrig chansen, sverige har helt för klent mittfält.

Ett STORT plus till Fredrik Stoor du är min nya idol! Kommer från ingenstads och gör ett super em! Hoppas vi får se mer av den killen!

14 Inlägg
19 juni 2008
#157
Camitz skrev:
Zlatan värdelös hit å zlatan värdelös dit e så trött på han, han e kass när skall folk inse det!!!!!!!
DU ÄR MIN IDOL NU ! ! !!! 

ÄNTLIGEN en som förstått att Zlatan suger .  Du ligger etta på min inne lista nu

------ När Min Chef Blir Frisk Ska Jag Få En Volvo -------

14 Inlägg
19 juni 2008
#158
Axor skrev:
Jag tycker faktiskt lite synd om sverige, som andra nämnt, media blåser upp blågult till o vara en vinnarmaskin vid varje större evenemang. Tyvärr e de inte så, sverige kan spela bra, men just nu tycker jag fan inte att dom skapar nått vettigt, tyvärr! jag blir lika irriterad varje gång anders svensson slår en misslyckad hörna t.ex. Men som tur är har jag ytterligare en nation o hålla på! Vinst ikväll! cool
bra skrivit , för informationens skull så kan jag erkänna att jag hoppas Tyskland vinner hela EM . Lycka till

------ När Min Chef Blir Frisk Ska Jag Få En Volvo -------

Saaboholic
3 129 Inlägg
19 juni 2008
#159
Jävla skitsnack, zlatan är LÅNGT ifrån världens bästa spelare. Sätt han i engelska ligan så lovar jag att han inte blir långvarig, där är det mö tuffare fysiskt sätt än italienska som är lika mycket skådespel som fotboll.

"när han får bollen gör han mål" han kunde ju för fan inte ens göra en riktig bollmottagning, allt han gjorde var att tappa bollen eller försöka stila sig med något han verkligen inte behärskar, wannabe-brasse eller något i den stilen.

Han kan inte göra något om han inte får bollen serverad på silverfat. Det är TEAM-WORK inte ZLATAN-WORK, kanske dags för både lagerbäck och svenska folket att fatta det.

Överskattad fjolla, det är just vad han är, istället för att ligga och kräla och lipa på backen skall man upp igen och jaga, inte stå och vänta.

Halva svenska landslaget MINST borde bytas ut (lagerbäck inkluderad), vi borde använda folk som sebastian larsson, kim källström och allbäck från start. Istället för tjommar som petter hansson, nilsson, daniel andersson och zlatan. Zlatan kan sitta på bänken tills det blir tal om kvartsfinaler eller dylikt, eller tills han har fattat att även han skall springa efter bollen inte bara hans lagkamrater.

For the record- jag tror Holland vinner EM.
Senast redigerat av hedley (19 juni 2008)

"Liberty of thought is the life of the soul"

14 Inlägg
19 juni 2008
#160
MercaPOWER skrev:
Camitz skrev:
Zlatan värdelös hit å zlatan värdelös dit e så trött på han, han e kass när skall folk inse det!!!!!!!
På vilket sett är han kass? Du är inte så påläst/intressad va?
Man behöver inte vara påläst för att komma fram till att Zlatan ÄR värdelös . Kolla bara igår mot Ryssarna , varje gång han fick bollen  så slarvade han bort den igen , felpass mm , Är så jävla trött på att media och sport kommentatorer målar upp han som en fotbolls gud       nä sälj han till thailand där han kan lira i thailändska korpen

------ När Min Chef Blir Frisk Ska Jag Få En Volvo -------


Sök