Jojje_ skrev:
Så totalt utspelade Sverige blev igår..
Kändes ärligt talat så jävla skönt!
När ska folk sluta hoppas på Ljungberg?! Killen är så jävla överskattad och skyller sen på det egna laget! Yeah! Vilken härlig lagkapten!!
Har aldrig förstått hans storhet i landslaget.. han har väl gjort en-två bra saker som han lyckades med i Arsenal, för det är väl den enda meriten han lever på idag och därmed får spela i landslaget.
För att inte ha någon bättre spelare på den positionen är enligt mig skrattretande.
(Och den där nollan var nära en flytt till Inter för ett par år sen!!! *puh!*)
Stoor kommer bli nåt sto(o)rt han med!
Nilsson håller inte som vänsterback. Inte alls.
Han plats i laget är hotad på allvar.
Larsson håller inte heller längre. Det är för dåligt innermittfält som sverige ställer upp med i match efter match.
Jämför Larsson och Ibra i klubblag när dom är som bäst. Hur effektiva är dom inte då?
Det enda jag sett Ibra-Larsson göra bra i detta EM är enbart målet mot grekland.. inget mer.
Anders Svensson ska vi fan inte prata om, den där musen har inget att göra på en fotbollsplan.
Nej in med spelare som har framtiden för sig och som kan komma med något nytt för i helvete.. för det ser fan inte bra ut för sverige så som dom spelar nu.
Om Sverige är nöjda med lagets spel som de visat upp hitills så kan jag inget annat än att skratta..
Förlorar mot Spanien, helt rätt.
Förlorar mot Ryssland, helt rätt.
Vinner mot ett Grekland som tydligen trodde det var vänskapsmatcher dom skulle spela.
Yeah.. Lars Lagerbäck! Yeah!!
---
Jäkligt impad av Rysslands sätt att spela, att våga. Att löpa sönder Svearikes landslag så brutalt som de gjorde chockade inte bara spelarna, tränaren och hela landet, utan även hela europa.
Ryssland är att räkna med. Nåt som Holland bör tänka på.
Deras vänsterback som i början var yttermittfältare var riktigt skön o se på. Arshavin och Pavljuchenko var även dom mkt mkt bra.