2590
Sök

Mäki´s A4 Projekt #2 // Projekt Gatbil!

utbildad klant
2 197 Inlägg
3 januari 2009
hehe din spruckna turbo går nog lite bättre kanske än ingen turbo alls wink nog jobbigt å få i torbo på min måste ju dra massa nytt. oki ska föröska kolla in under huven snart;) hade 9 minus här i går hade ingen större lust att kolla tongue Monetar på en större turbo nu eller? och det är klart jag frågar dig om jag behöver hjälp du kan ju om någon wink MVH oscar

Mvh O.Frankeståhl

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
hehe din spruckna turbo går nog lite bättre kanske än ingen turbo alls wink nog jobbigt å få i torbo på min måste ju dra massa nytt. oki ska föröska kolla in under huven snart;) hade 9 minus här i går hade ingen större lust att kolla tongue Monetar på en större turbo nu eller? och det är klart jag frågar dig om jag behöver hjälp du kan ju om någon wink MVH oscar

Ja så kanske det är hehe smile
Jag är sugen på större turbo och det lutar åt en sån, får se vad jag hittar till för priser.
Mvh

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
ta och porta motorn o kanske grenröret oxo vettja ,hade inte suttit dåligt med en ny turbo grenrör och mappning big_smile

Grenröret är det redan högre flöde i, det jag kan tänka mig att är slipa till kanalerna lite. smile Turbon blir nog ny sen är väl mappning ett måste? hehe wink
Kommer så småning om, tack för kommentaren.

utbildad klant
2 197 Inlägg
3 januari 2009
Mappning är ett måste ja. wink  du vet du får vad du betalar för så ge ett bra pris för en turbo big_smile

Mvh O.Frankeståhl

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
Mappning är ett måste ja. wink  du vet du får vad du betalar för så ge ett bra pris för en turbo big_smile

Ja nå biltema lär det ju inte bli wink

utbildad klant
2 197 Inlägg
3 januari 2009
Hade vart kul och se hur snabbt du spräckte den turbon. tongue tänkte lägga pengarna på Korni´s spoiler paket men han är nog borta underlovet för han svarar inte wink  är ganska mek sugen. men jag akn ju komma till dig å skruva på feting turbo tongue

Mvh O.Frankeståhl

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
Hade vart kul och se hur snabbt du spräckte den turbon. tongue tänkte lägga pengarna på Korni´s spoiler paket men han är nog borta underlovet för han svarar inte wink  är ganska mek sugen. men jag akn ju komma till dig å skruva på feting turbo tongue

Ja hehe!
Hade jag haft nån turbo att skruva med så wink

utbildad klant
2 197 Inlägg
4 januari 2009
hehe det skaffar du snart. vad kör du så länge? eller är du så redig att du går?tongue

Mvh O.Frankeståhl

273 Inlägg
4 januari 2009
gillar denna a4 , lust o sälja ? ja ska bara ha den tongue

nothing beats a Quattro!
Lycksele Bil & El
www.nordicaudi.com
www.nitroz.se

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
hehe det skaffar du snart. vad kör du så länge? eller är du så redig att du går?tongue

Jag kör med dom trasiga grejerna för tillfället, det går ju smile Än så länge hehe..

Bildbevis! Erik från www.emo82.se som fotat den grymma bilden från fredagens lekstuga!
https://www1.garaget.org/archive/24/23022/96919/96919-1183133.jpg

AudiTQ-90 skrev:
gillar denna a4 , lust o sälja ? ja ska bara ha den tongue

Tack så mycket, nejdu, än blir den kvar hehe. Är inte färdig med henne wink

Allmänt envis
12 512 Inlägg
4 januari 2009
Riktigt snyggt ställ du fått till där big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Riktigt snyggt ställ du fått till där big_smile

Tack ska du ha! smile

2 638 Inlägg
4 januari 2009
Mycket snygg bild, gillar det du gjort hittills med bilen med, fortsätt så smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Aker_s40 skrev:
Mycket snygg bild, gillar det du gjort hittills med bilen med, fortsätt så smile

Tack ska du ha! smile

4 663 Inlägg
4 januari 2009
fan va häftig bild big_smile  kan tänka mig att du hade as roligt big_smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
fan va häftig bild big_smile  kan tänka mig att du hade as roligt big_smile

Ja! Grymt kul var det, så jäkla kul att vi åkte hem tidigare än alla andra för jag började ladda mer och mer haha.

utbildad klant
2 197 Inlägg
4 januari 2009
Tss inte det minsta imponerad;) gör mycket snyggare med handbromsen;) Okej jag ljög kanske skit snyggt ställ:P vill med ha drivande bak:P

Mvh O.Frankeståhl

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
Tss inte det minsta imponerad;) gör mycket snyggare med handbromsen;) Okej jag ljög kanske skit snyggt ställ:P vill med ha drivande bak:P

Hehe kör hårt wink

9 Inlägg
7 januari 2009
creds för bilen iallafall big_smile sen känner jag igen dig sen förut, vi cyklade nångång då och då förr i tiden om du kommer ihåg haha wink

Sök