Alex_M skrev:
Då ska vi se.
Det ser mycket fint ut.
Duktig pojke
Tackar!
tusse82 skrev:
vad ska du köra med för agg?
kkk k24 ala S60R?
ska du bygga ny bottendel?
köra om mappat orgianlsprut?
Ett TD43 från turbobanditen ligger i garaget just nu
Bottendelen förblir original om inte kolvarna ser skadade ut när jag tar bort toppen, jag siktar inte på några enorma siffror.
Jag ska mappa originalsprutet, till 99% ska jag mappa bilen på turbocenter i stockholm.
Rallyhalle skrev:
Fan va trist att du måste byta grenrör
Inte kul när man ständigt dyker på problem...
Men de va ju bra att du kunde få bort den där behållaren, dom är ju sällan snygga
//Jacob
EDIT: Du tror inte att du kan byta grenrör hos dom du köpte av, det är ju trots allt inte använt. Eller finns det andra grenröret hos ett annat företag??
Jo, men jag hade inte planer på turbobytet när jag köpte röret, men planerna ändras ju hela tiden
Jag har kollat med motornord men dom kunde inte köpa tillbaks det, jag förstår dom eftersom dom fick vänta ett bra tag innan dom själva fick hem röret.
Jo, nu är jag en behållare fattigare i alla fall
mickey skrev:
Ser bra ut, såg att bilen står i "byn", såg nog den på sjön för någon vecka sedan !??
Skicka ett pm om du vill ha spons på en polering/lackförsegling inför säsongen 09.
Japp, men den är förflyttad ut till årsunda nu hehe
Du såg mig alldeles säkert på sjön, där kom blyfoten fram och det slutade med olja i kylarvattnet haha, därför den står nu.
Helt klart intressant, hör av mig när den rullar igen!
itouch skrev:
Oj här rivs det ser jag. Tur att vädret fortfarande är slaskigt och tråkigt så du har lite tid kvar inför säsongen. Kämpa på.
Japp, riva är väl det jag gör bäst haha! Här kom det en massa snö inatt, så nu är jag ledsen att jag inte kan åka sidleds istället
Tack ska du ha.