Tragiskt med sådana här olycker med unga människor inblandade Har själv en kompis som gick bort förra året i samband med en bilolycka .. Mina tankar idag går till tjejernas släkt och vänner.
riktigt hemskt. hade en polare som dog i våras när dom prova bilen efter repetion R.I.P mycket unga personer som döt i traficken i år tragisk trend polaren var bar 18 år
Låg hemma i sängen när jag hörde en smäll... Sa till min tjej att det lät som nån sprängde nåt eller att en stor container smällde i backen. Men det var ju denna smällen. Hade gått ca 120 km/h och inga bromsspår eller nåt.
Låg hemma i sängen när jag hörde en smäll... Sa till min tjej att det lät som nån sprängde nåt eller att en stor container smällde i backen. Men det var ju denna smällen.
Hade gått ca 120 km/h och inga bromsspår eller nåt. Vad jag har hört också så hade hon som dog hoppas från en balkong 2 veckor innan så hon ville kanske detta.... Ska säga med att jag vet inte om detta är sant eller inte då jag inte känner personen i fråga.
Citat från Aftonbladet "Vi misstänker rattfylleri" Om det visar sig vara sant så är det ju otroligt att folk inte har mera vett..... Men inget är ju nytt under solen
Citat från Aftonbladet "Vi misstänker rattfylleri" Om det visar sig vara sant så är det ju otroligt att folk inte har mera vett..... Men inget är ju nytt under solen
Hyser ingen sympati för fyllskalar bakom ratten.
Håller med dig. Hur förbannat jädra korkad är man om man kör full? Tycker synd om familj och vänner men fyllskallarna får skylla sig själv.