2663
Sök

Tragisk olycka Fredagen den 13e

819 Inlägg
15 juni 2008
Sedärja det var visst grov rattfylleri, då får dom faktiskt skylla sig själva. Tur som fan att det var dom själva och inte någon annan som fick sätta livet åt.

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533

Hmm.
15 juni 2008
sad sad sad!!!!

Hon hade en fyraårig dotter.!

Varför, varför göra så korkade saker när man har så fruktansvärt mycket att förlora sad. Blir så less.

Volvo Freak
98 Inlägg
15 juni 2008
När fan skall det sluta?...Jävligt tragiskt när så unga människor dör i trafiken - MEN: Va fan dom saknade körkort och var fulla!..då har man jävlarimej inte på en väg bakom ratten på en bil att göra!
Tänk om de orsakat fler skador än sina egna?...

För fan undrar när folk skall hitta förnuft?

Vila i Frid Tommie Viinikka

Rent A Retard !
674 Inlägg
15 juni 2008
den dagen jag kommer till himlen eller vart fan det nu än är och jag träffar henne så ska jag fan bith slap:a henne, jävla idiot. Håller på och reder upp livet o får lite alkohol i kroppen o vips så är iq nivån nere på 14 år igen...... madhmm

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

2 079 Inlägg
15 juni 2008
SandraTheK skrev:
När fan skall det sluta?...Jävligt tragiskt när så unga människor dör i trafiken - MEN: Va fan dom saknade körkort och var fulla!..då har man jävlarimej inte på en väg bakom ratten på en bil att göra!
Tänk om de orsakat fler skador än sina egna?...

För fan undrar när folk skall hitta förnuft?

nä, folk är fan inte kloka, tråkigt

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Åkeri ägare
226 Inlägg
15 juni 2008
Dom det är synd om just nu är vänner och fam runt om sen att dom gjorde en idiot grej tja det fick dom själva lida för med va säkert fantastiska personer för någon där ute och det är nog doma som får lida mest tyvärr. R.I.P

Och en tacke till fam och vänner runt om.

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

7 100 Inlägg
15 juni 2008
försökte att stoppa?hur då,genom att skrika åt henne?
fan,ta nyklarna och brotta ner henne bara!

som sagt,dom får skylla sej själv,fast de är ju alltid sorligt när nån dör!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Studerande
727 Inlägg
15 juni 2008
hemskt:( hoppas hon vilar frid

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Bil/Lastbil/maskin mekaniker
148 Inlägg
15 juni 2008
jävligt trakisgt att passageraren dog också. är inte första gången en rattfyllerist kör ihjäl passageraren. Jävligt idiotiskt. Men rip

Trevlig på håll men lågnt ifrån trevlig.

Straight G!
104 Inlägg
15 juni 2008
fyfan, vila i frid..

457 Inlägg
15 juni 2008
Nog kan man göra mycket på fyllan, men när bilnycklarna kommer fram då ska man fan sluta!

1 207 Inlägg
15 juni 2008
Fy fan till er som säger att det är rätt åt dem.

8 883 Inlägg
15 juni 2008
maco skrev:

Dom gjorde valet själva, så då ligger ju även ansvaret hos dom.
Man gör ett aktivt val när man sätter sig i bilen berusad och dessutom utan körkort.
Senast redigerat av Hamilton (15 juni 2008)

Fotograf på tierpidag.se

2 079 Inlägg
15 juni 2008
Hamilton skrev:
maco skrev:

Dom gjorde valet själva, så då ligger ju även ansvaret hos dom.
Man gör ett aktivt val när man sätter sig i bilen berusad och desutom utan körkort.

vadå? föraren får skylla sig själv, och eftersom passageraren förmodligen visste om att föraren saknade körkort och var berusad så får hon skylla sig själv med, hon åkte ju med på eget bevåg, hemskt med rattfulla människor sad det var bara tur att de inte tog någon oskyldig med sig
Senast redigerat av Mackanol (15 juni 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

109 Inlägg
15 juni 2008
å folk undrar varför man inte vill ta en öl till maten om man ska köra efteråt.....

265 Inlägg
15 juni 2008
R.I.P Tjejen MAN SKA ALDRIG KÖRA PÅVERKAD!!!!!!!!!!!

nu med 470 hk

2 924 Inlägg
15 juni 2008
rang skrev:
Vad jag har hört också så hade hon som dog hoppas från en balkong 2 veckor innan så hon ville kanske detta....  Ska säga med att jag vet inte om detta är sant eller inte då jag inte känner personen i fråga.

Hur fan kan du skriva detta på ett forum?????!!!!
...å speciellt när du inte vet att det ens är sant... Jävligt LÅÅGT och respektlöst gjort av dig... sånna uppgifter och lösa rykten är inte till för att spridas, pucko!

Händelsen är bara tragisk.
Mina tankar går till hennes nära och kära, R.I.P.

~ Life is short, have FUN! ~

346 Inlägg
15 juni 2008
Aldrig roligt att döden skördar någon så ung.  Tänk på detta om ni någon gång funderar på att köra bil efter ni druckit någon alkohol.  bil och alkohol går aldrig ihop hur mycket eller hur lite som druckits.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
15 juni 2008
Dyngraka, inge körkort och skall iväg i en bil? I D I O T E R ! Hade inte tjejen haft en 4årig unge hade det inte rört mig i ryggen. Värsta jag vet idioter som ska köra när de är fulla. Stackars barn bara...
Senast redigerat av MrTurbo (15 juni 2008)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Sök