haha ja det gör man ju men det första man ser e ju utsidan men insidan e med underbar:)
nu ser hon för jävlig ut iaf
Hon va inte tillräckligt hård Fan bror jag lider verkligenmed dig Jag håller på o jagar en bil du kan åka i så länge har inte fått något svar ännu men väntar på ett par Fan att jag inte körde fortare till dig idag Förlåt...
vet inte det strular som f*n med msn just nu , tack bror men vete 17 varför du säger förlåt asså du kan ju inte klandra dig själv för 17 då blir jag
nåväl, får la hoppas botten e nådd nu då men så som mitt pissliv e så e det la knappast troligt
Mm det är den bara o simma uppåt nu
Jo för om jag hade kört fortare så hade du o jag "tävlat" in på ditt jobb o då hade vi hunnit före den satans Pola----
knappast att det blir så tror jag, har faen gett upp nu satsar nog på att drunkna eller nåt istället , mjo kanske men det finns ju alltid massa "om" när sånt här händer, men nu e d så å det ju allt annat än ditt fel kära bror
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
vet inte det strular som f*n med msn just nu , tack bror men vete 17 varför du säger förlåt asså du kan ju inte klandra dig själv för 17 då blir jag
nåväl, får la hoppas botten e nådd nu då men så som mitt pissliv e så e det la knappast troligt
Jo för om jag hade kört fortare så hade du o jag "tävlat" in på ditt jobb o då hade vi hunnit före den satans Pola----
knappast att det blir så tror jag, har faen gett upp nu satsar nog på att drunkna eller nåt istället , mjo kanske men det finns ju alltid massa "om" när sånt här händer, men nu e d så å det ju allt annat än ditt fel kära bror
men gubben! det kommer att bli bra igen det ska ja/vi se till o du vet att du har en hel del som stödjer dig!