3135
Sök

Protest mot bensinpriset.

74 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Hejsan Alla

Nu är det dags att alla tar sig i kragen och börjar protestera mot den höga skatten på bensinen. Bensinpriset ligger snart över 14 kronors spärren. Vilket är förjävligt.

Någon som vet en stor plats,typ jätte stor parkering eller diverse plats som man kan samla ihop mycket folk till. Vi måste ju börja någonstans och visa vårat missnöje. Kanske bjuda in Aftonbladet och publicera en stor artikel i blaskan och på nätet. Om vad vi tycker. Och vad vi kan göra för att göra värre protestaktioner.

Skriv vad ni tycker! big_smile

V-Power
1 186 Inlägg
16 juni 2008
DJTOGGE skrev:

Kan ju skriva att jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt din tråd...

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

1 703 Inlägg
420 Inlägg
16 juni 2008
Konbanan skrev:
DJTOGGE skrev:

Kan ju skriva att jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt din tråd...

haha håller med... lol

SQ
1 343 Inlägg
16 juni 2008
DJTOGGE skrev:
Hejsan Alla

Nu är det dags att alla tar sig i kragen och börjar protestera mot den höga skatten på bensinen. Bensinpriset ligger snart över 14 kronors spärren. Vilket är förjävligt.

Någon som vet en stor plats,typ jätte stor parkering eller diverse plats som man kan samla ihop mycket folk till. Vi måste ju börja någonstans och visa vårat missnöje. Kanske bjuda in Aftonbladet och publicera en stor artikel i blaskan och på nätet. Om vad vi tycker. Och vad vi kan göra för att göra värre protestaktioner.

har du varit aktiv i forumet på ett tag? iaf så har de nog varit 20 sånna trådar...

Ljudnörd!

Reservdansk
6 271 Inlägg
16 juni 2008
Ny rekordnivå idag, enligt radion. 14kr och 9 öre, ny höjning med 20 öre.

10e rekordnivån noterad sen mars.

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Administratör
11 911 Inlägg
16 juni 2008
Lardi skrev:
DJTOGGE skrev:
Hejsan Alla

har du varit aktiv i forumet på ett tag? iaf så har de nog varit 20 sånna trådar...

Han har varit medlem längre än dig iallafall smile

Näe, men visst är vi alla upprörda över bensinpriset. Det är inget unikt att det är högt i Sverige dock, det är samma problem i hela europa. Vi är inte ensamma.

Jag låser den här tråden trots allt, så försöker vi hålla diskussionerna i de trådarna som redan finns.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök