Jag bor två mil ner, tror nog att jag faktiskt vet lite jag med om hur det går till där. Livet är inte en dans på rosor bara för att inget hänt dig.
Du bor 2mil från landskrona o jag bor mitt i stan här så jag vet väll lite bättre vad som händer i stan, det är en massa kriminella som lever här men man får ta det som de är tyvärr.
Med tanke på den meningen så förstår jag verkligen inte vad du blev sur för?
för att du kanske behandlar alla lika som bor i landskrona ? de finns också rätt gött folk som bor här jobbar o följer lagen !
Det finns folk till allt.Jag har alldrig blivit ifrån stulen något.Jag har en dekal så löser det problemet.Jag tycker inte om folk så gillar och sno andras grejor. Jag säger bara ha en fin sommar.
Har man skit ståendes utomhus finns det alltid en risk att nån antingen slår sönder det eller snor det. Tyvärr är folk så naiva och tror att människor är hederliga och ärliga familjeförsörjare. Läs tråden om vad folk fått med sig hem på fyllan lixom....
Nä, sluta vara så naiva, skaffa ett handeldvapen istället.
Har man skit ståendes utomhus finns det alltid en risk att nån antingen slår sönder det eller snor det. Tyvärr är folk så naiva och tror att människor är hederliga och ärliga familjeförsörjare. Läs tråden om vad folk fått med sig hem på fyllan lixom....
Nä, sluta vara så naiva, skaffa ett handeldvapen istället.